Gå til innhold

En drømmedag ... på bane


zomiboy

Recommended Posts

Var så heldig å få bursdagsgaven min på forskudd fra min kjære :wub:

Det var en dag på bane i england, med 4 råe fartøy: Porsche, Ferrari, Lamborghini og Aston Martin :thumbs:

Velger å dele noen bilder slik at dere kan tipse deres respektive om gaveønske :D

BESTE gaven jeg noensinne har fått :fun:

gallery_1580_166_1399469.jpg

gallery_1580_166_801280.jpg

gallery_1580_166_1216442.jpg

gallery_1580_166_540778.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AndreasLie

Kan ikke få bedre pressang enn det der :) Hvor var det du var og vet du prisen? Jeg var en halv dag på bane i England selv og kjørte rallybiler. Kan anbefales :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Flott gave dette her, dog litt skuffet over at du har så mye bugs i fronten på bilen og skitten bil <_< I ekte DCN kunne du jo vasket før du kjørte :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prestwold er riktig :)

En liten by som ligger nord for London. Vi var først 2 dager i London før vi tok toget nordover (anbefaler å leie bil, kosta 1250 for togbilletter og tok ca 1 time???)

Kona kjøpte en pakke via Vrooom.no som kosta ca 4300, så kan du kjøre flere biler om du ønsker det... Kosta ca 1000 ekstra pr bil!

Da kan du prøve forskjellige Ferrarier, nye SkylineGT R, den nyeste Lambon'n osv...

Husk å kjøp filming fra alle bilene, jeg kjøpte fra bare to :(

Anbefaler Vrooom, de er skikkelig hyggelige å flinke.

Opplevelse for livet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det så fett ut :D

Hvordan var det å rattet høyrestyrt bil?

Det var herlig B)

Det var egentlig ikke så ille, tenkte ikke så mye over det før jeg kjørte ferrarien, for den hadde manuell gir :eek:

Men det gikk også forbausende greit :) Alt er jo likt som på en norsk bil, bare at du sitter på andre siden.

Har planer om å prøve det der selv en gang, trodde man måtte være 23 for å kjøre, men det må man jo ikke :)

Ja dette bør stå på "må gjøre før jeg dør" lista til alle som er over middels interessert i bil :thumbup:

Flott gave dette her, dog litt skuffet over at du har så mye bugs i fronten på bilen og skitten bil <_< I ekte DCN kunne du jo vasket før du kjørte :P

Hehe, tenkte på det selv, men hadde ikke med bøtta & mittn min :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mer info her takk!!

Dette var i Loughborough i England. Litt Nord for London.

Du kan enten ta sjansen på å møte opp på banen å kjøpe der, men jeg ville anbefalt å forhåndsbestille. Jeg/kona kjøpte gjennom Vrooom.no, som forøvrig har veeeldig god kundeservice. Prisen var vel 4350 tror jeg... Så kommer alt annet i tillegg. Vi var først 2 dager i london, så reiste vi opp til Loughborough etter det. Anbefaler å leie bil, da det er riiiimelig dyrt med tog, å hasardiøse taxi sjåfører...

I tillegg kan du booke kjøring med flere biler om ønskelig, de har myyye forskjellig :)

Kan virkelig anbefale dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får du lov til å trå på litt, eller er det bare lunking rundt banen på slike opplegg? Jeg skal på samme banen i August på et opplegg bestilt i gjennom vrooom.no, og vet ikke helt om jeg skal grue meg eller glede meg... :unsure:

Det er jo bare terror å bli satt bak rattet på så gromme biler hvis man ikke får gitt litt ordentlig gass... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får du lov til å trå på litt, eller er det bare lunking rundt banen på slike opplegg? Jeg skal på samme banen i August på et opplegg bestilt i gjennom vrooom.no, og vet ikke helt om jeg skal grue meg eller glede meg... :unsure:

Det er jo bare terror å bli satt bak rattet på så gromme biler hvis man ikke får gitt litt ordentlig gass... :D

Første runden tok jeg det litt rolig fordi jeg ikke var heeelt trygg, men de "maser" om full gass hele tiden, varsler når du skal bremse/gire osv...

Jeg trodde også at dette skulle bli masete og kanskje litt kjedelig, meeeen instruksjonene var veldig nyttige for å holde seg på banen, å det er bare å dra på det du får til :D så gleeed deg.

Husk å kjøp filming fra alle bilene, er vel ikke så ofte man får oppleve dette, å da er det litt gøy å ha film i etterkant B)

Skal prøve å legge ut min film her snart så du får se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...