Gå til innhold

Støvsuger"kit" til bilen. Erfaringer?


Hans Wilhelm

Recommended Posts

Hans Wilhelm

Jeg kjøpte for ett par år siden en variant på Biltema som var en PC-pakke eller noe, ingen suksess, så jeg trenger noe annet. Har ett inntrykk av at det blir dårlig sug når rørene blir (for) tynne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

espen åmodt

tok ut stoffmattene av bilen å sprayet på green clean å skrubbet det inn litt brukte tekstil stykket til å få ut mesteparten av fuktigheten å brukte "turbomunnstykke" med roterende børste til slutt. det blei helt som nytt.

har også en sånn pc støvsuger pakke som ble nevnt. det funker greit men ikke noe mere..

men den pakken du linker til er verdt de pengene synes jeg :)

mvh Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

F34Johnny

Jeg kjøpte et bil sett fra Miele for noen år siden, som er bra men forbanna dyrt.

Fordelen med settet er at det er ekstra huller for luft inntak på det utstyre som har liten innsugnings åpning. slik at motoren på støvsugeren får nokk kjøling, samt en meget god turbo børste.

Mange rimeligere kitt har ikke denne tilleggs ventilasjons finessen om jeg skal kalle den det, og da er det en vis fare for å brenne støvsuger motoren, siden all kjøle luften til motoren blir normalt tatt fra sugeslangen. (been there, done that) :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...