Gå til innhold

Voks på polert alufelg?


Den9s

Recommended Posts

AndersB

Så lenge felgen er godt rengjort så er det ikkeno problem å legge på Petes. Den har dårlig holdbarhet, spesielt på felg. Jeg ville heller gått for en collonite voks eller megs #16, det er veldig holdbare vokser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polerte opp felgene med MG all metal polysh igår, tenkte bare jeg måtte ha noe beskyttelse siden det regner så sinnsykt ute, å eneste voksen jeg har i hylla er petes, må nok skaffe meg en mere holdbar voks til felg ja ;)

Litt beskyttelse er vel bedre enn ingen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AndersB

Jaja, for all del, petes beskytter en liten stund, på lakk holder den  ca 2 mnd, på felg blir det nok en del mindre enn det.. Men funker frem til du får deg noe mer holdbart :thumbup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på denne. Jeg har kjøpt meg nye felger med polert kant. Har Swissvax Autobahn felgvoks og cleaner fluid til å rense med. Er dette holdbart på polert alu?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På felg(kanter) uten lakk, er det nok greit å bruke metal shine/polish

Produktet blir fort svart når det jobbes med på aluminiumet på felgen.

Det kan fort hende at metall shine/polishen har litt beskyttelse, men det skader nok ikkje å legge ein voks/lakkbeskytter oppå dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...