ROTA felger, hvor kan jeg finne det i Norge?

21 innlegg i emnet

Skrevet

...finne en forhandler i Norge som selger Rota felger? Eneste jeg finner og som er nærmest, er i Sverige.

Vært hos Sharif´s men fant ikke noe Rota felger der.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Importer selv.

Det er enkelt, og du sparer styggmye penger :)

Handle fra Usa og bruk jetcarrier båtfrakt hjem.

Betaling via paypal.

-n

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Er du sikker på at du tør å kjøpe rota?

rotaposterkq9.jpg

Rota+wheels.jpg

100_0922.jpg

365942032.jpg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Er du sikker på at du tør å kjøpe rota?

rotaposterkq9.jpg

Rota+wheels.jpg

100_0922.jpg

365942032.jpg

Hørt mye bra om Rota, men jeg skal ikke kjøre bilen på banen heller.

De er ikke skapt for bane. Jeg hadde Sharif´s felger med spacere og for korte bolter (fant jeg ut når jeg skifta til vinter dekk) i en hel sesong.

Kan ikke være dårligere enn det...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Fake wheels = :thumbdown:

Kjøp heller ekte vare, og ikke gi pengene dine til noen som bare har kopiert andres design..

Men dersom du skal ha Rota, så kan du snakke med http://www.rarerims.co.uk/

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Fake wheels = :thumbdown:

Kjøp heller ekte vare, og ikke gi pengene dine til noen som bare har kopiert andres design..

Men dersom du skal ha Rota, så kan du snakke med http://www.rarerims.co.uk/

Mener med fake? De bildene er av fake felger eller mener du at Rota er fake?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Mener med fake? De bildene er av fake felger eller mener du at Rota er fake?

Rota kopierer alle populære og kjente felger.

-n

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Driftworks selger å Rota Endret av J-A-E
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Vil det si at, Rota felger bør jeg ungå eller er de felgen ufarlige??

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

De er ikke noe dårligere enn andre kinafelger som pushes av diverse sleske felgpushere.

Når det er sagt, ville jeg kostet på meg litt mer og kjøpt ordentlige felger. 2 og 3-delte er gull, 3delte kan du jo bare bytte ytterring f.eks om du skulle vært uheldig og kantkjørt, istedenfor en helt ny felg.

www.imagewheels.co.uk har mange fete, og du får custom-dim i akkurat det du vil ha mtp ET, bredde, boltsirkel, navhull, osv.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg har ROTA felger på min Lotus elise, som har levd sitt liv i mitt eie mere på bane, en på veien, å felgene har fungert helt upåklagelig så langt. Har også sett skrekkbildene, men når jeg fikk lagt på dekkene (Toyo R888) så var det minimalt med lodd som måtte på, som tilsier at de har noenlunde bra kvalitet. Jeg kjøpte mine fra en ebay store, å betalte 6500.- for 4 felger, inkl mva og frakt.

tn_p463106637-6.jpg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Hørt mye bra om Rota, men jeg skal ikke kjøre bilen på banen heller.

De er ikke skapt for bane.

Nå har vel asfaltracingbaner en vannvittig mye høyere standard på veidekket en vanlige offentlige veier da, det er heller på veien man skal være på vakt... Det er lite med kumlokk, fortauskanter, telehiv og store huller i asfalten på en racingbane..

Men tror ikke Rota er spesielt mye værre enn alt annet i økonomiklassen. At man kan finne 10 bilder på internett av ødelagte felger fra et felgmerke det er solgt hundretusener av, er ikke rare feilprosenten. Kan finne like mange bilder av moste Compomotive-felger som er laget for ekstreme påkjenninger, men det går uansett ann å tøye strikken til den sliter der også.

lsdmotorsport.com som har en norsk avdeling/representant skaffer Rota. Holdt på å bestille noen i rosa candy til Lupoen engang, men så dukket det opp noen fine gamle Porschefelger istedenfor :)

http://lsdmotorsports.com/Norway.html

Endret av Haakon O
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Lagt til tekst i tråd topic

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Sjekk www.wheeldude.com, og send de med JetCarrier.. Jeg tenker jeg skal kjøpe et sett med Linea Corse LC818 derfra, men dessverre ikke før til våren igjen..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Nå har vel asfaltracingbaner en vannvittig mye høyere standard på veidekket en vanlige offentlige veier da, det er heller på veien man skal være på vakt... Det er lite med kumlokk, fortauskanter, telehiv og store huller i asfalten på en racingbane..

Men tror ikke Rota er spesielt mye værre enn alt annet i økonomiklassen. At man kan finne 10 bilder på internett av ødelagte felger fra et felgmerke det er solgt hundretusener av, er ikke rare feilprosenten. Kan finne like mange bilder av moste Compomotive-felger som er laget for ekstreme påkjenninger, men det går uansett ann å tøye strikken til den sliter der også.

lsdmotorsport.com som har en norsk avdeling/representant skaffer Rota. Holdt på å bestille noen i rosa candy til Lupoen engang, men så dukket det opp noen fine gamle Porschefelger istedenfor :)

http://lsdmotorsports.com/Norway.html

Er mulig at dekket på baner er bra, men det er curbsene som tar knekken på felger, og raskeste vei rundt banen, er somregel ved bruk av disse B)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Sjekk www.wheeldude.com, og send de med JetCarrier.. Jeg tenker jeg skal kjøpe et sett med Linea Corse LC818 derfra, men dessverre ikke før til våren igjen..

Akkurat det jeg gjorde da jeg kjøpte mine LC818 hjul :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

e det mye å hente på å importere felger fra usa selv?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

e det mye å hente på å importere felger fra usa selv?

Ja.

Spesielt på felger som ikke selges i Norge.

Jeg måtte hente felger fra Usa når jeg skulle ha til min, da jeg hadde litt spesifikke krav.

8x16 ET20, 4x100.

Kan sikkert finne den dimmen her i Norge også, men enten så snakker vi styggtunge kinafelger, eller custom motorsport felger som koster 1/8 av bilen :)

Man sparer mye på det meste til bil, fra f.eks Usa.

-n

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Snakket med Rotawheels.com, de er utrolig kjappe på svar og gir deg den hjelpen du trenger.

Så det har ordnet seg, jeg må bare bestemme meg hvem jeg skal velge.

Står fast mellom GRA, Torque, P1 eller Force.... :/ :/ :/

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive