Gå til innhold

S&S Mitsubishi galant


Norfoc76

Recommended Posts

Norfoc76

Skulle ta en "kjapp" jobb på sjefen sin bil, som dere ser av før bilder så var den en smule skitten :)

Har ingen bilder ifra vask da det regnet(ja det regner faktisk i Bergen også)

Måtte dynke bilen i prickbort og surfex men alikevel så var det MYE dritt igjen på lakken, har aldri brukt så mye clay på en bil før :(

Ting som ble brukt

Scholl s03gold

Scholl s30+

Gul og grønn uber

Vurderer å slenge litt poorboys black hole på den.

Lsp på denne tror jeg blir autoglym EGP under natty blå.

IMGP5977.jpg

IMGP5978.jpg

IMGP5981.jpg

IMGP5986.jpg

Som dere ser er det endel å ta av :(

IMGP5988.jpg

Mhm

IMGP5994.jpg

Her er scholl 03gold kjørt på gul uber.

IMGP5995.jpg

Lakken slurpet til seg synes eg, ble litt bedre når jeg klinte en dæsj med 30+ på sammen med 03g

IMGP5996.jpg

Er snylta forkjølet på dette tidspungt og sliter litt med motivasjon da det er MYE dype rds og hakk og rust på bilen som gjemte seg under dritten.

men men her er noen 50/50 ifra bagasjelokket

Før

IMGP6021.jpg

50/50

IMGP6023.jpg

50/50 på framskjerm.

forskjerm-1.jpg

Gikk på en smell og ble forkjølet som faen, og når eier vil ha bilen igjen en dag før så er det begrenset hva man får tatt/gjort med ingen pust og 39.5 i feber :( men her er iallefall noen etterbilder(og ja burde hatt på pneu og slikt men eier ventet og jeg var sliiiten :( )

IMGP6029.jpg

Dør

IMGP6033.jpg

IMGP6028.jpg

IMGP6032.jpg

Takk for titt og beklager dårlig ss men men får ta det igjen til neste :)

Endret av Norfoc76
  • DCN Poeng 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tommy

Du har litt å ta av der ja. Ta heller med deg minsten å lær ham polering, i stede for den derre vemmelige foppallen

Tommy

 

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER
SWISSVAX CERTIFIED DETAILER

SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR

DCN APPROVED DETAILER

2017 RUPES AMBASSADOR

RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR


Tommy's CAR SPA (facebook)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norfoc76

Du har litt å ta av der ja. Ta heller med deg minsten å lær ham polering, i stede for den derre vemmelige foppallen

Tror han må vente litt til :) er bare 7 år , men bruker eldstemann på 13 til diverse ting slik som gnikking under dørhåndtak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solberg-

Dette blir spennende å sjå da du er ferdig. Blir noen syke 50/50 bilder hvertfall B)

Rart med disse sjefene i posten, min sjef har en minst like ille rød volvo 850 som snart er rosa/hvit på alle paneler. Den skal taes dagen jeg kjøper meg maskin :)

god bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norfoc76

Dette blir spennende å sjå da du er ferdig. Blir noen syke 50/50 bilder hvertfall B)

Rart med disse sjefene i posten, min sjef har en minst like ille rød volvo 850 som snart er rosa/hvit på alle paneler. Den skal taes dagen jeg kjøper meg maskin :)

god bedring!

Ja rart med de sjefene :) nestlederen vår har en rimelig strøken bil som er alltids ren :)

Gled deg til å ta rød bil :) er kanon morro, jeg har tatt ett panser på kangoo'en vi har på jobb og du verden for en forskjell.

Jeg ser frem til etter-bildene, for dette ser meget lovende ut så langt ;). Meget bra 50/50 bilder :D !

takk ;)

Ser meget lovende ut ja, fine 50/50-bilder. ;) Og det der er egentlig en veldig fin bil med en hissig front. B)

Ja ser ut som en hai synes jeg, synd denne var såpass herpet både i lakk og ellers :( meget fin farge på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solberg-

Ja rart med de sjefene :) nestlederen vår har en rimelig strøken bil som er alltids ren :)

Gled deg til å ta rød bil :) er kanon morro, jeg har tatt ett panser på kangoo'en vi har på jobb og du verden for en forskjell.

Hehe. Fankern meg det samme her også. Nestledern har en rimelig strøken svart saab 9-5 som ser bra ren ut stort sett hver dag.

Ja kan bli syke forskjeller og veldig bra 50/50 bilder av oksidert rød lakk! Heldig du som får lov til å prøve deg på en postbil. Fikk inn et par nye caddy ifjor vi og var ikke snakk om at jeg fikk legge en god lakkforsegling og voks på dem <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norfoc76

Ja rart med de sjefene :) nestlederen vår har en rimelig strøken bil som er alltids ren :)

Gled deg til å ta rød bil :) er kanon morro, jeg har tatt ett panser på kangoo'en vi har på jobb og du verden for en forskjell.

Hehe. Fankern meg det samme her også. Nestledern har en rimelig strøken svart saab 9-5 som ser bra ren ut stort sett hver dag.

Ja kan bli syke forskjeller og veldig bra 50/50 bilder av oksidert rød lakk! Heldig du som får lov til å prøve deg på en postbil. Fikk inn et par nye caddy ifjor vi og var ikke snakk om at jeg fikk legge en god lakkforsegling og voks på dem <_<

Er bilansvarlig på jobben så gjør som regel hva jeg vil med de ;)

Er det din bil du har som avatar bilde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norfoc76

Bra jobb!! Hvor lang tid brukte du? Og hvilken clay?

Gikk med 14 timer :( og bruker en clay ifra elitecarcare, en blå rimelig aggresiv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solberg-

Er bilansvarlig på jobben så gjør som regel hva jeg vil med de ;)

Er det din bil du har som avatar bilde?

Ja det hjelper nok på betraktelig ja :)

Var bilen min ja, har solgt den. Driver å mekker ny avatar men får ikke bilde lite nok <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...