Gå til innhold

Liten skriftlig test av NanoLotus ruteforsegling


kris1986

Recommended Posts

kris1986

Kjørte hjem fra Notodden Bluesfestival i går.. Brått regna det noe helt sykt i ett par minutter i Moss, og da tenkte jeg; Nå skal ruteforseglingen få prøvd seg... Herregud det fungerte så syyyykt bra! ble også litt småregning nå og da, og når alle brukte viskerene, da kjørte jeg uten viskere :) Skulle prøvd å filme litt, men fikk det ikke helt til..

Bør DU prøve produktet? JA, en hver som er glad i bilen sin må bare prøve det! og var veeeldig lett å legge på.. kjøp, kjøp, kjøp :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i dette emnet

  • Rasmus/Nanolotus

    10

  • kris1986

    7

  • Bernhard

    5

  • Hans Marius

    4

Rasmus/Nanolotus
en rute 'voks' dette da ??

Nano Forsegling :-)

Partikler i nano størrelse som står som små hår på din front rute og gir den en super glat overflate så vand og skidt perler av. Den er selvfølgelig ikke til at se da en nano meter er 100.000 del av et hår.

Nanolotus bilglass Forseglingen holder i c.a 1/2 år lidt avh. hvor mye du kjører og kan kjøpes her:

http://www.nanowebshop.no/catalog/product_...products_id=223

Mvh

Rasmus

Nanolotus Norge

Nanolotus®Norge
rasmus@nanolotus.dk
www.nanolotus.dk
Tlf: +4745419713

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den der må prøves.

Håper den holder lenger enn Duragloss rain repel, for etter at visterne har sveipet over noen ganger er den borte, og gjør at visterne knirker når de bytter vei..

--Vw Sharan 2.0 Tdi 170 HK 2013--

-- Vw  E Up 2015 --

-- Vw Touran 2.0 Tdi 170 HK 2011 varebil--

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rasmus/Nanolotus
Den der må prøves.

Håper den holder lenger enn Duragloss rain repel, for etter at visterne har sveipet over noen ganger er den borte, og gjør at visterne knirker når de bytter vei..

Det kan jeg godt love. Har netop lagt ny på min egen bil efter at den gamle havde virket optimalt i 7 mnd. og jeg kjører mye ;-)

Nanolotus®Norge
rasmus@nanolotus.dk
www.nanolotus.dk
Tlf: +4745419713

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rasmus/Nanolotus
Dette må jeg også prøve! Selges det bare i den webshoppen der? Ikke noe problem, men lurer bare på om noen butikker i nærområdet tar det inn...

Ja webshoppen er det eneste sted i øjeblikket da vi er helt nye i norge. Der går ikke langt tid så kan du kjøpe bilpleie produkterne i en rekke av Coop`s butikker.

Husk at du får en pakke gratis hvis du kjøper for over 100,- kr Se Rabat avtaler

Mvh

Rasmus

Nanolotus®Norge
rasmus@nanolotus.dk
www.nanolotus.dk
Tlf: +4745419713

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rasmus/Nanolotus
Så jeg kan da i realiteten få 2 slike ruteforseglinger for prisen av en da eller?

Legger jeg bare ei slik pakke i handlekurven, eller må jeg gjøre noe spesielt?

Ja det er korrekt.

Du legger en i handlekurven og så skriver du rabat koden i merknader feltet som du finder under rabat avtaler.

Da får du to til prisen av en :-)

Mvh

Rasmus

Nanolotus®Norge
rasmus@nanolotus.dk
www.nanolotus.dk
Tlf: +4745419713

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius

Det holdt fint til frontruta mi hvertfall.. De er like store og du bretter de ut til ca som en bordserviett (om jeg ikke husker feil..)

De var ikke for små hvertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...