Gå til innhold

Produkt til kromlister?


Odd-M

Recommended Posts

Har alltid sverget til Autosol, men får det faktisk ikke helt blankt på min nåværende BMW, 2007 5-serie. Det ser ut som en grått slør som ligger igjen. Hva kan man så bruke for å få opp glansen i smått falmet krom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett på detailingworld at Polished Bliss bruker Werkstat Prime Strong til å rense krom med.

Her er et eksempel:

Før

post-1538-0-71547100-1303670476_thumb.jp

Etter

post-1538-0-03345600-1303670523_thumb.jp

Jeg skaffet meg denne, men har ikke prøvd den på krom enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 99% sikker på at det ikke finnes krom på en 2007 modell BMW.

Vanlige biler har siden slutten av 80-tallet sjelden detaljer i krom, men en kromliknende plast (krom brukes/forekommer på eksos pga varmen). Den får et grått slør om en bruker avfetting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmsilset

Vet at i grillen er i plast, men på krom og alt som ligner er alikevel cg metal polish både renseende og beskytter.Tror autosol/sv metal polish og de som er litt grove vil være skumlere å bruke på sånt..Mange ganger altså..

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-hmsilset-bilpleie

Twitter-@fastdetail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha tittet grundigere på bilen tror jeg skrapelistene nede lands vinduene er i plast, men de øvrige som går over og rundt vinduet virker mer som metall. Skrapelistene er stort sett blanke uansett, men de som går over vinduene har vært mye mattere på alle fire BMW jeg har hatt. Synes de var knallfine når jeg fikk bilen for et halvår siden men nå har de begynt å mattes ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...