Gå til innhold

Vaskehaller i Trondheim


sw77

Recommended Posts

Hallo folkens!

Jeg har vært ute av detailer-gamet en god stund nå grunnet et større oppussingsprosjekt hjemme, å behøver derfor litt hjelp av dere DCN'ere.

Jeg har rett og slett behov for å finne meg en kurant selvvaskehall i Trondheim jeg kan bruke.

Mitt langvarige kundeforhold til K2000 Bilpleie på Sluppen blir mest sannsynlig avsluttet, da de tydeligvis har bestemt seg for at det skal være forbudt å benytte egne vaskemidler der :(

Grunnen til dette er at "vi benytter kun miljøvennlige vaskemidler i vaskehallen, det er derfor forbudt å benytte egne vaskemidler".

Trodde ikke man fikk kjøpt stort annet enn miljøvennlige vaskemidler i 2011 jeg.

Men, ikke nok med det, "overtredelse av dette vil føre til erstatningsansvar" (??).

De har i tillegg skrudd ned trykket på varmtvannskranen i hallen slik at det nå tar nesten 5 minutter å fylle en stakkarslig bøtte med vann. Det virker også som de har skrudd ned temperaturen på varmvannet i høytrykken.

Det ser rett og slett ut som de ikke ønsker kunder som vasker bilen sin selv lenger :mad:

Noen som har forslag til andre brukbare vaskehaller i Trondheim?

Endret av sw77
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo folkens!

Jeg har vært ute av detailer-gamet en god stund nå grunnet et større oppussingsprosjekt hjemme, å behøver derfor litt hjelp av dere DCN'ere.

Jeg har rett og slett behov for å finne meg en kurant selvvaskehall i Trondheim jeg kan bruke.

Mitt langvarige kundeforhold til K2000 Bilpleie på Sluppen blir mest sannsynlig avsluttet, da de tydeligvis har bestemt seg for at det skal være forbudt å benytte egne vaskemidler der :(

Grunnen til dette er at "vi benytter kun miljøvennlige vaskemidler i vaskehallen, det er derfor forbudt å benytte egne vaskemidler".

Trodde ikke man fikk kjøpt stort annet enn miljøvennlige vaskemidler i 2011 jeg.

Men, ikke nok med det, "overtredelse av dette vil føre til erstatningsansvar" (??).

De har i tillegg skrudd ned trykket på varmtvannskranen i hallen slik at det nå tar nesten 5 minutter å fylle en stakkarslig bøtte med vann. Det virker også som de har skrudd ned temperaturen på varmvannet i høytrykken.

Det ser rett og slett ut som de ikke ønsker kunder som vasker bilen sin selv lenger :mad:

Noen som har forslag til andre brukbare vaskehaller i Trondheim?

WHAT?? Når har dette kommet frem? Er ikke så lenge siden jeg sto der med div. midler.

Er vakehall like i nærheten av K2000, mot Lerkendal bak Snapdrive (tror jeg), litt usikker nå, men mener den er litt mer shabby, men kan jo sjekke ut. Alternativ vaske bil på kveldstid da ingen er der :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ClearCoatChristR

Dette var rart. Jeg vasket bilen min med egne midler senest på fredag, da la jeg ikke merke til noe skilt.

Jeg har i tillegg stått der flere ganger mens de ansatte har vært til stede, og de har ikke nevnt noe til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Var innom de en dag her. De er ikke så begeistra for avfetting, bilsåpe var ikke noe problem.

Kanskje avfetting tar knekken på avløp? Ikke vet jeg :)

Endret av Magnove
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde K2000 som min "go to" vaskehall om vinteren, og registrerte også med gru punktene som nevnt i første post her.

I tillegg virker det som om minuttene har blitt vesentlig dyrere enn tidligere.

Jeg kommer nok kun til å benytte meg av K2000 når jeg skal ha underspyling heretter.. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kommer du til å vaske bil nå da?

Jeg bor på Vikhammer, på Autosenteret rett nedi gata her har de selvvask, men trykket ligner mere på lavtrykk enn høyttrykk så der gidder jeg ikke å bruke pengene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker selv vaskehallen bak snapdrive på Tiller. Tykt og bra skum og kraftige høytrykksspylere (ift. en del andre vaskehaller iallefall). Har også brukt den bak snapdrive på Sluppen, men denne syns jeg ikke noe særlig om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kommer du til å vaske bil nå da?

Jeg vasker hovedsaklig med ONR i fellesgarasjen på vinteren, så det blir vel avfetting/avspyling ved Shell på Leangen. Om sommeren liker jeg den som en utendørs ved YX ladeveien bedre. (Bor på Rosendal)

Endret av madskh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såg skiltet ved k2000 eg og. Men eg avfetta og brukte mi eiga såpe. Var riktig nok klokka 00.00. Stod og la på voks på taket, sida og eine framskjermen og. Hehe.

Golf VI bluemotion 11'
Honda Civic 97' VTiR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...