Gå til innhold

Cred-knappen


rogersolmyr

Recommended Posts

Jeg lurer litt på det med å se hvor man har fått cred jeg :) Hadde vært artig om man kunne sett det uten å måtte lete seg halvt ihjel..

Hold pekern over nicket ditt her, så står det i en grønn boks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, leste det litt kjapt. Trodde det gjaldt hvor mange man hadde fått. Da har jeg ingenting å komme med, heh.

Hadde vært kurant om det sto under "mine innlegg", og i tillegg at man hadde en sorteringsfunksjon på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmsilset

Jeg lurer litt på det med å se hvor man har fått cred jeg :) Hadde vært artig om man kunne sett det uten å måtte lete seg halvt ihjel..

Det lurer jeg også på.Vet at du har fått alle fortjent i S&S og andre gode tråder :thumbup: Første måneden jeg var her så trodde jeg man måtte inn på profil og trykke hvor mange stjerner en ville gi,hehe.Så du og flere andre skulle hatt flere cred, siden det ikke blir registrert.

Cred knappen er igrunn ganske grei.Ser da hvem som har gitt mange S&S og produkt tester som er bra, og forhåpentligvis ikke hvem som er det største standup talentet.

Endret av hmsilset

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-hmsilset-bilpleie

Twitter-@fastdetail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...