Gå til innhold

Foma 747 til 2500,- hos Bauhaus. Løp og kjøp?


larserso

Recommended Posts

  • 3 weeks later...

Har fått signal fra Sjefen/Finansministeren at innkjøp av høytrykkspyler kan forskutteres over 2011-budsjettet! :lol::D

Har kastet blikket på Foma 747, ser ut som bra kost/nytte forhold på den, om en klarer å presse prisen ned rundt 2500,-

Men noen som vet om noen som selger den for litt mindre enn veiledende pris for tiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått signal fra Sjefen/Finansministeren at innkjøp av høytrykkspyler kan forskutteres over 2011-budsjettet! :lol::D

Har kastet blikket på Foma 747, ser ut som bra kost/nytte forhold på den, om en klarer å presse prisen ned rundt 2500,-

Men noen som vet om noen som selger den for litt mindre enn veiledende pris for tiden?

Bauhaus kjører kampanje denne uka til 2490:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fanken, jeg må bruke ca 4 millioner jeg før jeg får kjøpt meg HT-spyler til 2-3000,-. Her er det nedlagt veto mot egen HT-spyler så lenge man kun har en felles-garasje, og særdeles dårlig med lagringsplass.

Så en 747 til ca 2.500,- vil koste meg 4.002.500,-. Fønny.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Fanken, jeg må bruke ca 4 millioner jeg før jeg får kjøpt meg HT-spyler til 2-3000,-. Her er det nedlagt veto mot egen HT-spyler så lenge man kun har en felles-garasje, og særdeles dårlig med lagringsplass.

Så en 747 til ca 2.500,- vil koste meg 4.002.500,-. Fønny.

Og hva er det du venter på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva er det du venter på?

Venter på at markedet for gigoloer skal ta seg opp igjen, slik at du får tjent inn litt penger for meg igjen :)

Neida, vi titter vi - men alt "akseptabelt" i størrelse i nærheten her flagrer fort opp mot 5-6-7 mill.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Venter på at markedet for gigoloer skal ta seg opp igjen, slik at du får tjent inn litt penger for meg igjen :)

Neida, vi titter vi - men alt "akseptabelt" i størrelse i nærheten her flagrer fort opp mot 5-6-7 mill.....

Det markedet er på vei opp :)

Ser fortsatt ikke problemet? :rolleyes:

Akseptabelt fra ditt ståsted eller El Drago sitt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det markedet er på vei opp :)

Ser fortsatt ikke problemet? :rolleyes:

Akseptabelt fra ditt ståsted eller El Drago sitt?

Hun er lærer. Guess who pays most of the bills..... Gjeld på 5 mill er ikke akkurat aktuelt :) Garasjen må være grei nok, dvs ihvertfall 4 x 6 m. Huset ellers gir jeg beng i - men over 120kvm grunnflate ihvertfall.

Endret av Essiek
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...