Gå til innhold

"Rosa" Mitsubishi Galant


HandzOn

Recommended Posts

Ja, da sitter jeg på jobben, liten pause og får slenge ut litt bilder av en bil vi fikk inn her i dag.

Bilen er da grundig vasket og tørket, og så begynner moroa:-)

Har brukt Wurth sin grove slipepasta på blå pute og så godt over med wurth sin polish med slipepasta på sort pute, og til slutt wurth sin nano høyglanspolish på sort pute. Det gir utrolige resultater, får vel legge inn mer når bilen er ferdig:-)

post-266-1216888323_thumb.jpg

post-266-1216888339_thumb.jpg

post-266-1216888356_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kris1986

Ser bra ut så langt, minner meg bittelitt om LandCruiseren jeg tok for en stund siden

Menzerna tillverkar polermedeln åt Würth.

hmmm.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Digger de jobbene der, blir alltid skikkelig WOW da, og de som eier bilen blir jo over seg av begeistring også etterpå....

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte faktisk forbi deres hall i sandvika i dag, ser ut som dere har greie lokaler å jobbe i :) Selger dere produkter forresten?

Joda, lokalene er bra vettu! Jeg holder til på Gardermoen da, er litt bedre her, mer beregnet på biler som blir stående en stund.

Vi selger ikke produkter, men det kan nok hende at det kommer med tiden:-)

Fikk ikke tatt noe ferdig bilde, plutselig var kl 14 og jeg var ferdig for dagen, da var det bare å løpe, langhelg var deilig:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...