Gå til innhold

TEST av NanoLotus forsegling


kris1986

Recommended Posts

kris1986

Jupp, da var det test da folkes! Fikk som sagt mange ganger før, testprodukter fra NanoLotus! Jeg er voksmann, så var sheptisk.. Jeg ga kangoo'n straff med MG85 og MG9 med maskin før den var klar for nanoformering :)

Utseendet fikk jeg jo naturlig fra MG9, men NanoLotus forsegling gjorde det slett ikke verre! produktet la jeg på med EvenCoat og Applicator-pad, begge fra Megs (fine produkter, kjøpes på godkjemi). Produktet la jeg som som henvist og godt forklart på flaska. Lett og jobbe med, ikke noe problem i det hele tatt. Jeg sprayet vann på bilen, ble overbesvist til de grader, kjørte bilen, fikk "sjokk"! Her er filmene, se på alle, det kan jeg anbefale!

Ja.. Det ser ut hittil at dette fungerer! Mange sier at man kan pøse på med avfettning, spyle av bilen så er den ren, og det holder i 5 år, det er jeg ganske sikker på at det ikke gjør, men at det er en veldig god løsning på beskyttelse i vinter, det er jeg nok veldig snart overbeist om. Hvordan vannet oppfører seg er moro å se på, så holder det seg sånn, da blir det klargjøring med denne på biler som skal ordnes før vinteren kommer! Altså, hittil ser det ganske fantastisk ut, så det blir en filmsnutt etter vask annen hver uke, så de som har lyst kan følge med hvis de vil! Sort Mazda6 står i kø'n, og denne skal det NanoLotus på, så da ser vi hvordan den er på metallic-lakk..

test av svamp og vindusforsegling kommer om en dag eller tre, kos dere videre i sommerværet med washmitt og shampoo!

(Tuuusen takk for fine produkter, Hilsen Kristoffer)

Endret av kris1986
  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kris1986

Veldig lett i bruk, lot den herde i ca 1 time, pris, sjekk ut denne;

http://nor.nanolotus.dk/

(glassforseglingen virker veldig bra, og var sykt lett i bruk.. alt følger med! svampen fungerte og bra, og var billig!) vet ikke om dette er reklame for enkelte, men er min anbefaling :)

blir moro å se holdbarhet som sagt :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pOwerslave

så bra ut det der. Planen min var å bruke 2 lag Duragloss #105 i vinter, kanskje det blir nanolotus på meg også. skal følge med i tråden din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chris-520e39

Takk for en fin test! Ser spennende ut, men for meg blir det Duragloss 111 senere :)

Tror mye av grunnen til at slike produkter har et dårlig rykte er at de påstår mye rart de ikke kan holde, med en slik type markedsføring vil slike produkter aldri så igjennom hos "smarte" folk. Men nå som det blir kjørt en test får vi jo se hvor lenge det faktisk holder, det blir spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig lett i bruk, lot den herde i ca 1 time, pris, sjekk ut denne;

http://nor.nanolotus.dk/

(glassforseglingen virker veldig bra, og var sykt lett i bruk.. alt følger med! svampen fungerte og bra, og var billig!) vet ikke om dette er reklame for enkelte, men er min anbefaling :)

blir moro å se holdbarhet som sagt :rolleyes:

Ble litt skeptisk etter ett besøk på Nanolotus's sider i og med at de har produkter fra bad og kjøkken til bil og båt etc.... men det er kanskje bare meg.

Blir spennende med holdbarheten ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt skeptisk etter ett besøk på Nanolotus's sider i og med at de har produkter fra bad og kjøkken til bil og båt etc.... men det er kanskje bare meg.

Blir spennende med holdbarheten ja :)

De driver tross alt mest bare med forseglingsbiten, det er jo dette som er "nanoteknologien," så set blir vel litt "smalt" om man bare skal selge ett produkt...

Tror hovedforskjellen i de forskjellige forseglingene til nanolotus ligger i hvordan "nanostavene" skal binde seg i materialet, dvs tettheten på overflaten som skal behandles. Spennende teknologi, har sett med egne øyne hva de kan gjøre med tekstiler, ubehandlet trevirke, gassbetong etc.. helt sykt. Men det er jo holdbarheten som er interessant ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra beading ihvertfall, blir morro å se holdbarheten.

Hva synes du om utseendet til nano kontra voks?

Gir den dybde/wetlook eller blir det litt sånn platt plastikkaktig type glans?

Kan den legges over eller under en evt. voks?

Endret av trogha
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kris1986

Det vil jeg ikke si før jeg skal legge det på den 6'ern, litt vanskelig å si nå.. Men det ser vi snart! Vil ikke si den "ødela" utseendet til MG9, som gir en pen, oljet shine!

Den slår nok neppe utseendet til Victoria, men holdarheten er jo, forhåpentlig, en helt annen verden.. Skal ta masse før og etter bilder når jeg skal ta 6'ern, den er jo sort, så blir mye lettere å si

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, blir spennende å se holdbarheten. Jeg la to lag med MG21 og tilsvarende med PLS i mai, og det beader ganske bra enda. Men igjen, det med at man kun trenger å avfette bilen og HT-spyle, så er den like fin i 5 år, har jeg liten tro på. Men alltid spennende med slike tester, og takk til deg for at du tok deg bryet med å utføre den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rasmus/Nanolotus

Hei Kris

Tak for de fine ord om vores produkt.

Nanolotus polish og forsegling produktet selges som sett med rens og microfiber poler klut pris 399,- NOK

Holdbarhed på dette produkts forsegling er 1 år, men vi anbefaler at man gjør bilen klar hver sason ( sommer og vinter )

I er velkomne med flere spørgsmål på kundeservice@nanolotus.no

Mvh

Rasmus

Nanolotus Norge

www.nanowebshop.no

Nanolotus®Norge
rasmus@nanolotus.dk
www.nanolotus.dk
Tlf: +4745419713

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Kommer den sendt fra Norge den pakka der?

Høres og virker som en ok ting dette her, bare få brukt opp litt mer av det jeg har her jeg så får en vurdere om en skal investere i et slikt sett...

Bra oppsumert dette kris... (så den andre posten din også, så bra ut det)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rasmus/Nanolotus
Kommer den sendt fra Norge den pakka der?

Høres og virker som en ok ting dette her, bare få brukt opp litt mer av det jeg har her jeg så får en vurdere om en skal investere i et slikt sett...

Bra oppsumert dette kris... (så den andre posten din også, så bra ut det)

Hei

Alle produkter sendes fra Norge

Mvh

Rasmus

Nanolotus Norge

Nanolotus®Norge
rasmus@nanolotus.dk
www.nanolotus.dk
Tlf: +4745419713

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...