Gå til innhold

Bilpleie nær Svinesund?


SK901

Recommended Posts

Hei,

i forbindelse med Top Gear Liveshow tar vi en harrytur til vår svenske naboer. Finnes det noen butikker som feks selger Megs produkter til en billig penge i området?

Takk for svar. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ClearCoatChristR

Som Fredrikstadborger har jeg såklart Mastergrad i svenskehandel. Det finnes ikke spesielt mye, bortsett fra et snevert utvalg på ulike bensinstasjoner.

Jeg ville heller tatt turen til Parts And Retards i Ås! :) De har mye snacks, og lørdagsåpent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AndreasLie

Du finner nok veldig lite og ikke noe billigere på Svinesund. Men du kan jo mye heller stikke innom Parts and Retards på Ås. Der får du masse Scholl og Chemical Guys +++ :) Snakk med Bernhard her på forumet så forteller han deg når han er på plass i butikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar folkens.

TIlgang til Megs og andre produkter har jeg, men tenkte hovedsaklig på butikker som selger dette billig i det store utland. :-) For en rogalending som meg, virker det som ALT selges billig over den berømte grensa. Detailing utstyr skulle vært en av dem, da jeg syns både bøtter, hansker og kluter er utrolig dyrt i Norge.

Parts and Retards er merket, blir mulig et besøk her :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er selv rogalending som skal på "harry" handling til helga :)

Har bodd på Ås i 5 år tidligere, så har vært over grensa noen ganger. Det er vell den vanlige alkoholen og tobakken + diverse mat som er billig :) (og baby/barne utstyr :P )

Om du vil ha klær kan jeg anbefale en stopp på Norwegian Outlet på Vestby.

Bilpleieutstyr har jeg derimot ikke klart å finne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...