Gå til innhold

Behandling ny bil BMW F11 Imperialblå


Bilanz

Recommended Posts

Behandling av ny bil BMW F11 Touring , Imperialblå briljanteffekt, leveranse uke 16, Bilia, Fornebu

Bosted Asker.

Hva slags behandling?

Jeg kan vaske over bilen å legge på lakkforsegling/voks etter ønske! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På forhånd grattis med ny bil. Utrolig fin den nye F11 modellen. :)

Det er flere her inne fra Asker området som kan hjelpe deg. Fint hvis du kan beskrive hva du ønsker gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På forhånd grattis med ny bil. Utrolig fin den nye F11 modellen. :)

Det er flere her inne fra Asker området som kan hjelpe deg. Fint hvis du kan beskrive hva du ønsker gjort.

Er litt usikker. Motagelig for forslag. Tenker vel på forsegling ala Ditec. Har hørt at noen steder har forhandler bakt inn Ditec behandling i klargjøringsprosessen men ikke der jeg har kjøpt bilen så jeg tenker at jeg ihvertfall bør gjøre noe...

Endret av Bilanz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fordeler og ulemper med alle behandlinger. Noen foretrekker lang holdbarhet andre mest mulig glans og glød fra metallic lakken. Ditec er absolutt et alternativ, men noen her inne har vært borte i biler som har blitt dårlig behandlet på Ditec senterene. Når jeg kjøpte min BMW for ca. 2 år siden ble jeg opplyst om at med en Ditec behandling ville jeg miste lakk garantien fra BMW.

Siden du får levert bilen midt i april er nok veiene saltfrie og da ville jeg nok lagt på en god voks fremfor en selaer. Du finner flere tråder her inne med voks vs. sealer. Swissvax har en voks spesiallaget for BMW lakk som heter Blauweiss. Den har jeg selv god erfaring med. Den popper metallicen og gir en enorm glød som jeg tror vil gjøre seg utmerket på den lakkfargen du har valgt. B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...