Gå til innhold

Chemical Guys MicroFiber Rejuvenator


Meguiars Fan

Recommended Posts

  • Admins
truhaa

Jeg også...... vasker med den nå faktisk...

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MEN: blir de egentlig rene...? Mine blir meget myke og gode, men fortsatt misfargede...

Hva i alle dager gjør jeg galt...? MÅ det blandes med Milo i vasken? Milo alene får de heller ikke rene i utseende...

Vurderer å bruke vanlig vaskemiddel, gitt, og kanskje 10 grader høyere temperatur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visst de er missfargede av sterke kjemikalier så er det lite som hjelper. Mine blir hvertafall myke og rene. Vasker på 40 visst de har blitt skikkelig møkkete eller 30 visst de kun har vært brukt til fjerning av voks.

Milo har aldri funket på mine kluter :unsure:

Chemical Guys MicroFiber Rejuvenator er uten tvil det beste jeg har prøvd på Microfiber.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BalleKnalle
Yes, microfibers are machine washable. Completely. But the truth of the matter, is that with all of the polishes, waxes, oils and chemicals that we apply and remove with our microfiber towels, a regular old household detergent doesn’t cut it when it comes to cleaning or restoring them! Microfibers (when new) work so efficiently because each of the millions of individual fibers are microscopically split to allow for superior absorption. The downside to the design is that extracting all of the product that they have absorbed is nearly impossible with a regular detergent. Eventually, the build-up will compromise the cleaning, buffing or polishing efficiency of the microfibers, or worse, cause deterioration or stiffness to set in, thus, reducing the longevity of the microfiber.

Kjører en runde med Microfiber i maskinen as we speak. Men benytter denne:

post-29-1216458648_thumb.jpg

for første gang. Har brukt milo tidligere, men aldri opplevd at de blir hverken rene eller "fløffy" etter vask. Dessuten har jeg en cobra guzzler som ikke suger vann i det hele tatt lengre.... kanskje den blir så god som ny :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får mine rene, iaff såpass att det er mer enn bra nok. Vasker på 60 grader her, inniblandt 2 ganger.

Håvard

Blir de like myke på 60 da? Jeg har såpass mange at det går an å bare prøve, men like greit å høre med andre først:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...