Gå til innhold

Surfex HD og PrickBort samtidig?


AcciDabbi

Recommended Posts

Har lest litt rundt å prøvd å finne svaret på dette, men har ikke lykkes.. :blink:

Men si at du har en bil som skal poleres og den er veeeeldig skitten og har myyye asfalt-flekker osv.. Kan man da spraye på Surfex og så PB oppå denne? :P

Jeg tenker at hvis man bruker den ene først for så å bruke den andre etterpå så blir jo den siste påført en våt bil og da mister den vel kansje litt effekt? Eller tar jeg feil der? :huh:

Blir jo tynnet ut en del av alt vannet på bilen.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Jeg spruter på prickbort først (el.l) venter 5 minutter, spruter på surfex 1:20-1:30 og venter 5 min til.. da er som regel all møkka bort :) Ren surfex bruker du bare hvis du skal være 100% sikker på at lsp er borte :)

Endret av mighty82

Ja, jeg vasker med svamp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1:5, maks 1:10 nå på vintern. Jeg kjører 1:5, LSP ruler fortsatt, lagt på i september

Hvilken LSP kjører du?

Jeg har på meguiars 21 som ble lagt på i september, har kun kjørt surfex HD 1:20 etter at vinteren kom. Veldig fornøyd:)

Endret av BullFire
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken LSP kjører du?

Jeg har på meguiars 21 som ble lagt på i september, har kun kjørt surfex HD 1:20 etter at vinteren kom. Veldig fornøyd:)

2xShield, grunnpreppet med CFP.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...