Gå til innhold

Fjerne bilvrak


Michael

Recommended Posts

Lillebilen som jeg klarte å gi en trøkk for noen uker siden, står her hjemme på gårdsplassen. Den skal bort så fort som mulig, og derfor lurer jeg på om noen vet om det er firmaer som henter bilvrak (gjerne gratis) i Oppegård/Akershus?

Gidder ikke styre med å prøve å selge noen av delene først. Vil bare ha den bort.

Tips?

Velkommen til min komplette Bilpleieguide fra A til Å

Most cars have, like uncut diamonds, shining qualities beneath a rough exterior. Let them shine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilmagikeren

Her i dalen kan man ringe hugger`n, og han henter bilen for 1000kr kontant så order han resten. Fungerer kjempebra..

Kansje det er noen i nærheten som driver med det samme?

Min bilpleielogg

 

Bilmagikeren 

 

https://www.facebook.com/pages/Bilmagikeren/577147932314148     Kikk gjerne innom å se om du vil:)

 

Swissvax certified detailer

 

Scandicshine autorisert detailer

Scholl Consepts certified detailer

Mitchell and King approved detailer

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke prøve å legge ut en annonse da? "gis bort mot henting". Er sikkert noen som enten trenger noen deler eller tar turen med hengeren bare for å få vrakpanten.

Ja, jeg vasker med svamp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frontet med et tre i 60km/t, så den har det ikke så bra. Men sett i et batteri og den kjører (les: triller) faktisk. Alt unntatt fronten er intakt. Men har kjøpt ny, så denne må bort.

Velkommen til min komplette Bilpleieguide fra A til Å

Most cars have, like uncut diamonds, shining qualities beneath a rough exterior. Let them shine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men for å slippe årsavgift (en avgift jeg ikke har tenkt meg å betale for et vrak) så må man vel levere inn bilen til et godkjent bilopphugg, eller? At en kar henter bilen som delebil, er vel ikke nok for at jeg slipper avgiften, spesielt med tanke på at bilen nå er avregistrert i tillegg?

Velkommen til min komplette Bilpleieguide fra A til Å

Most cars have, like uncut diamonds, shining qualities beneath a rough exterior. Let them shine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...