Gå til innhold

Munchen 2011


Thomas_K

Recommended Posts

Var i Munchen for ikke lenge siden, tok en del bilder og nå har jeg laget en liten samling av dem som jeg tenkte jeg skulle dele med dere.

Bon appetit, håper det smaker!!! default_biggrin.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SunDance_Kid

Mye fint, og myye spesielt..:) De første kjøretøyene til Mercedes er veldig facinerende å se på i dag.:)

Er det ikke et Audi galleri i Munchen? :P Hadde vært fint å sett noen sånne også..;) Men man må vell sikkert til Ingolstadt da..:)

Endret av SunDance_Kid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ole Gunnar

Mange fine biler her ja, Thomas :)

Sikkert en opplevelsesrik tur ;)

SunDance_Kid: Audimuseet i Ingolstad er vel verdt et besøk om du er på de kanter. Vet ikke om det er noe tilsvarende i München men det er jo ikke langt unna ;). Ta gjerne en guidet omvisning i fabrikken hvor det produseres A3, A4, og A5 om det passer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SunDance_Kid

SunDance_Kid: Audimuseet i Ingolstad er vel verdt et besøk om du er på de kanter. Vet ikke om det er noe tilsvarende i München men det er jo ikke langt unna ;). Ta gjerne en guidet omvisning i fabrikken hvor det produseres A3, A4, og A5 om det passer. :)

Var du der i forbindelse med produksjonen av din egen bil..? Hadde sikkert vært litt av en opplevelse å hente bilen selv fra fabrikk..:D

Har veldig lyst å ta turen ned dit ja, får se når jeg kan få tjangs..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ole Gunnar

Var du der i forbindelse med produksjonen av din egen bil..? Hadde sikkert vært litt av en opplevelse å hente bilen selv fra fabrikk..:D

Har veldig lyst å ta turen ned dit ja, får se når jeg kan få tjangs..:)

Ikke for å hente egen bil nei. Det er vistnok bare kunder fra Tyskland, Belgia og Nederland el.n s. som har denne muligheten. Skulle ønske det gikk an for oss. ;)

Thomas: du får bare slette dette hvis det ikke hører hjemme i tråden din ;)

Endret av Ole Gunnar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...