Gå til innhold

Diesel-søl


Mutter

Recommended Posts

Har en god del diesel-søl nedover hele bakskjermen etter at jeg ikke trykket pistolen langt nok inn ved første fylling på ny bil.

Dette har blitt sittende på en god stund, for jeg ble operert i hånden og all detailing har vært tabu. I tillegg er bilen fryktelig skitten.

Men snart skal bilen "renses". Hva er best å bruke på dette problemet ? Jeg har Prickbort og SurfexHD...trenger jeg Tardis ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp Prickbort fikser dette, men Tardis fikser ihertfall biffen ( ha polering/LSP/wax klar) Ok og nå får jeg tyn fra forunet, men Turtle avfetting tar det oxo.... Ha shield klar...

MVH

Pål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp Prickbort fikser dette, men Tardis fikser ihertfall biffen ( ha polering/LSP/wax klar) Ok og nå får jeg tyn fra forunet, men Turtle avfetting tar det oxo.... Ha shield klar...

MVH

Pål

Turtle sin prewash (ett eller annet) er faktisk ganske bra og ikke ulik prikkbort......men den er litt dyrere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Du har allerede fått masse svar!

Eg er einig i at prickbort tar dette lett. (er testa på min Volvo med djevelens drivstoff + fattern sin Rav4)

Edit: Trudde dette var ein heilt ny tråd, men det var det ikkje

Endret av todleif
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...