Gå til innhold

Varmtvanns steamer.


Tommy

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Forhandlere
Bernhard
  • 3 weeks later...
  • Admins
truhaa

Grattis da, tror det er en super steamer det der...

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...
Da er ny steamer kjøpt, å den blir levert i løpet av uka. Det ble DENNE

Få rapport på bruken da! :D

Skotner Autospa - detailing since 1998

Member International Detailing Association, Certified Detailer - Skills Validated
Exint Premium Detailing Center | Rupes Certified Detailer | Colourlock Certified | AutoGlym Certified | Nanolex Approved Detailer | 3M Auto Car Care Center | Waxaddict Professional

 

Følg på Facebook!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å mye dineros snakker vi om for noe sånnt?

Den koster 13 000,- inkl. mva rundt forbi. Ligger rundt der for den...

Skotner Autospa - detailing since 1998

Member International Detailing Association, Certified Detailer - Skills Validated
Exint Premium Detailing Center | Rupes Certified Detailer | Colourlock Certified | AutoGlym Certified | Nanolex Approved Detailer | 3M Auto Car Care Center | Waxaddict Professional

 

Følg på Facebook!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å mye dineros snakker vi om for noe sånnt?

Den var på tilbud til 15000.- inkl. mva da jeg kjøpte den hos proffpartner. Veil pris er rett under 20000.- inkl. mva

Tommy

 

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER
SWISSVAX CERTIFIED DETAILER

SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR

DCN APPROVED DETAILER

2017 RUPES AMBASSADOR

RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR


Tommy's CAR SPA (facebook)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

nice.....

Fornøyd med maskinen enda, funker bra? passer foam canon på den? dvs er det samme pistol på denne som det er på forbruker serien til Karcher?

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dvs er det samme pistol på denne som det er på forbruker serien til Karcher?

Ketil påstod at det ikke var samme...

Skotner Autospa - detailing since 1998

Member International Detailing Association, Certified Detailer - Skills Validated
Exint Premium Detailing Center | Rupes Certified Detailer | Colourlock Certified | AutoGlym Certified | Nanolex Approved Detailer | 3M Auto Car Care Center | Waxaddict Professional

 

Følg på Facebook!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

OK, kan godt være at en må bytte pistol på de om det går, men de koster ikke allverden da...

Blir en Foma på meg i løpet av våren, vet Ketil er fornøyd med sin..

Hvor stor forskjell det er på karcher vs foma vet jeg ikke men har hørt mange sverger til foma etterhvert, uansett er proffserien til karcher noe annet en forbrukerserien

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ahh nå skal dere få lov til å bli litt misunnelige her tenker jeg.

Der jeg vasker bil har jeg tilgang til alt, egen KRAFIG vannslange med varmtvann (tank på 10 000 så holder lenge) Kan jo selvfølgelig regulere hvor varmt jeg vil ha det opp til nesten 90 grader, noe så varmt har jeg ikke hatt da hehe. Får fin dusj eller en hard stråle.

Også er det selvfølgelig ht spyler jeg kan bruke. Også enda en ting, har også tilgang på en brannslange med et Swissvaxææært agregat som også vil gi nok trykk, like kraftig som brannvesenet bruker.

Lurer dere kansje hvor det er? Les bak på Paracet pakka, eller ibux pakka :)

Virker som om det kanskje er litt overkill. Må liksom passe på å ikke sprute på rutene fordi de kan sprekke :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nice.....

Fornøyd med maskinen enda, funker bra? passer foam canon på den? dvs er det samme pistol på denne som det er på forbruker serien til Karcher?

Er fremdeles meget fornøyd, har fått montert opp slangetrommel med 15 m slange på veggen, og eget eksosavsug, så steameren står permanet i garasjen (har mulighet for å koble fra dette, å bruke den på vanlig vis) Du kan ikke bruke foam gun på denne, ettersom den ikke har slik hurtigkobling som forbrukerserien, men er skrudd sammen. Jeg har foamgun til hageslangen i tillegg.

Tommy

 

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER
SWISSVAX CERTIFIED DETAILER

SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR

DCN APPROVED DETAILER

2017 RUPES AMBASSADOR

RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR


Tommy's CAR SPA (facebook)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig konge.. rett og slett.

Skotner Autospa - detailing since 1998

Member International Detailing Association, Certified Detailer - Skills Validated
Exint Premium Detailing Center | Rupes Certified Detailer | Colourlock Certified | AutoGlym Certified | Nanolex Approved Detailer | 3M Auto Car Care Center | Waxaddict Professional

 

Følg på Facebook!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...