Gå til innhold

Hvor kjøper dere dekk/felger?


Terjeo

Recommended Posts

Som topic sier..

Hadde vært kjekt med noen billige nettsider/firmaer som selger.

Kom gjerne med hvor dere handler så har vi en liste her, oppdaterer etterhvert.

http://www.dekkjop.no/

https://www.interdekk.no/

http://dekkonline.com/start.html

www.dekkskift.no

www.gundersen-sportscar.com

www.Dekksjekk.no

www.Felgimport.no

http://tevodekk.no/

Endret av Terjeo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I det siste har jeg kjørt Pirelli på hjula, fått gode priser på det hos Asker Vulk. Jobbet tidligere med dekkbransjen og hadde gode rabatter, men fikk så bra priser hos AV at fra nå av bruker jeg dem... kjøpte nettopp nye 18" m/ 255 Pirelli Scorpion STR til ML'n, og de kosta meg mindre komplett m/ nye bolter enn mange skulle ha bare for felgene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan absolutt anbefale dekkonline.

Handlet 4 sett dekk av dem til nå, dekkene kommer på døra ca. 1 uke etter bestilling.

Alltid ferske dekk, som kommer pakket inn i strekkfilm.

Jeg kjører på Dunlop sp sport 235/35/19. Disse dekkene skulle Oppegård bil(Møller) ha ca 4500kr for.

Nøyaktig samme dekk kjøpte jeg fra dekkonline til ca. 1800kr :o

Kan også anbefale www.dekkskift.no, Christer kan virkelig dette med service.(som en viss bilpleie sjappe også kan :-)

--Vw Sharan 2.0 Tdi 170 HK 2013--

-- Vw  E Up 2015 --

-- Vw Touran 2.0 Tdi 170 HK 2011 varebil--

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

www.gundersen-sportscar.com el .no, han slo www.dekkonline.com med 2000kr for Pirelli dekkene mine...

Endret av Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan også anbefale www.dekkskift.no, Christer kan virkelig dette med service.(som en viss bilpleie sjappe også kan :-)

Støtter denne.

Christer er veldig hyggelig og har en service du må lete lenge etter.

Handlet selv mine 19" hos han og er meget fornøyd med alt.

Aldri mer sharif for min del. Handler kun av Christer nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Hører mange som sier det, det eneste jeg ikke liker med de er at prisene varierer så veldig... Når jeg skulle handle så hadde jeg peilet med inn på Falken FK-452 i 235/30/20, 2 dager før lønning så lå de ca 1350kr dekket, altså 5400kr for 4 stk... Men når lønningen kommer og jeg klokker meg inn på siden dems for å bestille så ligger dekkene på 2530kr stk for samme dekk og dimensjon, da 10120kr for 4 dekk.. Nesten dobbelt så dyrt spm noen dager før... Hvorfor? Kursen på dollar, euro, NOK osv svinger ikke så mye... Så da endte jeg med å handle lokalt her til 7790 for 4stk Pirelli P Zero Nero i samme dim, som også skal være ett bedre dekk.. Uten at jeg har sammenlignet de forøvrig.. Sjekket på dekkonline nå og dekket koster 1911kr nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører mange som sier det, det eneste jeg ikke liker med de er at prisene varierer så veldig... Når jeg skulle handle så hadde jeg peilet med inn på Falken FK-452 i 235/30/20, 2 dager før lønning så lå de ca 1350kr dekket, altså 5400kr for 4 stk... Men når lønningen kommer og jeg klokker meg inn på siden dems for å bestille så ligger dekkene på 2530kr stk for samme dekk og dimensjon, da 10120kr for 4 dekk.. Nesten dobbelt så dyrt spm noen dager før... Hvorfor? Kursen på dollar, euro, NOK osv svinger ikke så mye... Så da endte jeg med å handle lokalt her til 7790 for 4stk Pirelli P Zero Nero i samme dim, som også skal være ett bedre dekk.. Uten at jeg har sammenlignet de forøvrig.. Sjekket på dekkonline nå og dekket koster 1911kr nå...

...tipper de hadde gjort en liten skrivefeil, og en lucky sucker fikk et røverkjøp før de merket det B)

Bare synd at det ikke ble deg deg denne gangen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

F34Johnny

En del bil merke klubber har rabatt avtaler som kan gi gode priser.

BMWCCN/ rogaland har 45% rabatt på dekk kjøp hos Dekk1 forus.

Har tjent inn medlems kontigenten til BMWCCN mange ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En del bil merke klubber har rabatt avtaler som kan gi gode priser.

BMWCCN/ rogaland har 45% rabatt på dekk kjøp hos Dekk1 forus.

Har tjent inn medlems kontigenten til BMWCCN mange ganger.

Jeg handlet to stk Nankang NS2 hos Dekk1 i Haugesund med 45% rabatt.

Da kom de på 1000kr stk. På www.dekkonline.com selges de samme dekkene for 500kr stk.

Så den rabatten er ikke mye å samle på.

De greide heller ikke å montere dekkene korrekt, så jeg måtte komme tilbake med dem neste dag for å få de helt ut til felgkanten.

Nå kjøper jeg alle dekkene mine hos Dekkonline. Kjører fremdeles samme budskjett som før, men nå får jeg mye bedre dekk for pengene. :)

Felger kjøper jeg brukt. Det er ingen som forhandler felger etter min smak lenger.

Endret av Yngvejos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

F34Johnny
Jeg handlet to stk Nankang NS2 hos Dekk1 i Haugesund med 45% rabatt.

Da kom de på 1000kr stk. På www.dekkonline.com selges de samme dekkene for 500kr stk.

Så den rabatten er ikke mye å samle på.

De greide heller ikke å montere dekkene korrekt, så jeg måtte komme tilbake med dem neste dag for å få de helt ut til felgkanten.

Nå kjøper jeg alle dekkene mine hos Dekkonline. Kjører fremdeles samme budskjett som før, men nå får jeg mye bedre dekk for pengene. :)

Felger kjøper jeg brukt. Det er ingen som forhandler felger etter min smak lenger.

Synes også det er litt mye bling bling for tia. Liker veldig godt felgene på BMW M3 CSL (Den som lignener BBS Y eiker) men huff så dyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

IMG_4122.jpg

IMG_4196.jpg

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

F34Johnny
IMG_4122.jpg

IMG_4196.jpg

Jepp dette er di stiligste felgene for meg personlig. sjekka med en bil pusher på bavaria og han trodde di kosta ca 35000 med titanbolter tror det er prisen uten dekk. men di passer hvist ikke vanlig E46. Kjøpte nettop et sett BBS RK i 8,5-18. Faktisk greie å vaske får hånda ganske langt inn. Skal behndles med SW autobahn.

post-306-1216334806_thumb.jpg

Endret av E46Johnny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...