Gå til innhold

Pappatråden


Bernhard

Recommended Posts

  • Forhandlere
Bernhard

Er det noen her som har barn el skal få barn snart?

Selv har jeg en jente på 2.5år og en til underveis.. Termin er 2.oktober, også denne gangen skal det visst være en jente..

post-141-1215945198_thumb.jpg

Dette er den unge håpefulle :wub:

Endret av Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 78
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i dette emnet

  • Bernhard

    19

  • truhaa

    8

  • mgreen

    7

  • posan

    5

Mest aktive i dette emnet

Bilder i dette innlegget

Har en liten gutt som runder 4mnd til uka.

Super stas å være pappa, men rimelig slitsomt til tider :)

Men hver gang han smiler og ler til meg er det slitsomme glemt..

--Vw Sharan 2.0 Tdi 170 HK 2013--

-- Vw  E Up 2015 --

-- Vw Touran 2.0 Tdi 170 HK 2011 varebil--

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

2 jenter her, 7 og 10 år

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Har ingen planer enda (er 21). Men man vet aldri. :)

Grom jente Bernhard.

Det kommer før du aner :o Men uansett så er det dritmoro til tross for at ho har kommet i trassalderen nå da.. Skulle nesten tro at ho har hørselsproblemer om dagen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 2 gutter, en født januar 05 og en januar 07. Nok å gjøre på :lol:

Bra timing mht bil lappen ;) Jeg er født i september og irriterer meg hver dag for at jeg må vente så lenge i forhold til klassekamerater.

Når det gjelder barn blir nok ikke det før utdannelsen er ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss - en pappatråd!

Er nybakt med mi første jente, hun er ca. en mnd. Har også en gutt på snart 4 år som er sjalu som et helvete (!). Slitsomt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • Forhandlere
Bernhard

Nr. 2 er rett rundt hjørnet for min del nå, veldig tidlig enda, da det bare er 7.måned. Dama har vært 2 dager på sykehus nå og fødselen er snart i gang.. Hodet har festet seg og baby'n er klar til å komme ut.. Jeg er ihvertfall ikke klar for det enda, gjenstår jo masse enda, siden vi egentlig skulle hatt ihvertfall 1,5mnd til på oss...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Bernhard. Sikker på at alt vil gå bra med mor, far og kommende diamant.

--Vw Sharan 2.0 Tdi 170 HK 2013--

-- Vw  E Up 2015 --

-- Vw Touran 2.0 Tdi 170 HK 2011 varebil--

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Takk for det Morten :)

Det går jo som regel bra, men blir slitsomt(er slitsomt) da dama ikke kan gjøre noen ting bortsett fra å ligge stille... Jeg har ikke tid til å vaske bilen min engang :o Lage middag, vaske opp, kjøre hit, kjøre dit, vanne blomster, vaske gulv... Bare kvinnfolk jobb :D

Men hva gjør man ikke for de man bryr seg om...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nr. 2 er rett rundt hjørnet for min del nå, veldig tidlig enda, da det bare er 7.måned. Dama har vært 2 dager på sykehus nå og fødselen er snart i gang.. Hodet har festet seg og baby'n er klar til å komme ut.. Jeg er ihvertfall ikke klar for det enda, gjenstår jo masse enda, siden vi egentlig skulle hatt ihvertfall 1,5mnd til på oss...

Dette går nok greit. Men dere må forberede dere på å bli på sykehuset en god stund. Jeg har en jente på 2,5 år og tvillinger (gutt og jente) på 2 mnd. Største jenta kom til 10 uker før tiden, og vi lå 2 månder på kuvøseposten.

Tvillingene kom 6 uker for tidlig og vi lå 1 mnd på kuvøsen.

Vi så mye rart mens vi var der og kan bekrefte det at legene er flinke og barna blir godt oppfulgt. Testing og monitorering av allt tenkelig. Bare stas. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Morten :)

Det går jo som regel bra, men blir slitsomt(er slitsomt) da dama ikke kan gjøre noen ting bortsett fra å ligge stille... Jeg har ikke tid til å vaske bilen min engang :o Lage middag, vaske opp, kjøre hit, kjøre dit, vanne blomster, vaske gulv... Bare kvinnfolk jobb :D

Men hva gjør man ikke for de man bryr seg om...

HE HE!

Bare vent.... Det blir nok mere "kvinnfolk arbeid" på deg, og er du Mann med stor M tar du det med et smil.

Blir tussig for en person og ta allt det, amming og bleieskift... (Amming slipper du høyst sansynlig unna.. :lol:)

Endret av brættis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Da har du hatt litt å jobbe med ja... Tvillinger er ikke bare bare ville jeg tro.. Amminga hadde jeg store planer om å ikke ta del i nei, men man vet jo aldri nå om dagen :P

Vi har forberedt oss på å bli der en stund ja, er synd at det er minimum 35min en vei å kjøre, og det er hvis det ikke er trafikk... Men men, sånn er det :)

Du har nok å henge fingrene i hjemme om dagen du da med andre ord...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...