Gå til innhold

Simply Clean 2 - Sanford, Forida


ekkoj

Recommended Posts

Kom over denne filmen her om dagen fra ett lite treff i Florida.

Treffet er fritt for alle merker, og standarden på bilene er litt annerledes enn i Norge gitt. Mye fete biler, dyre felger og gjennomførte looks. Men, noterte meg at fler av bilene kunne hatt behov for besøk hos en skikkelig detailer ;)

Enjoy!

  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmsilset

Kom over denne filmen her om dagen fra ett lite treff i Florida.

Treffet er fritt for alle merker, og standarden på bilene er litt annerledes enn i Norge gitt. Mye fete biler, dyre felger og gjennomførte looks. Men, noterte meg at fler av bilene kunne hatt behov for besøk hos en skikkelig detailer ;)

Enjoy!

Smaken er jo som baken.Var jammen mye enkelt også der da :) Dekkstrekk,raysfelger og maks senking trenger ikke å være dyrt.Likte ett par biler der da ;) Mange fine Honda s2000 der!

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-hmsilset-bilpleie

Twitter-@fastdetail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smaken er jo som baken.Var jammen mye enkelt også der da :) Dekkstrekk,raysfelger og maks senking trenger ikke å være dyrt.Likte ett par biler der da ;) Mange fine Honda s2000 der!

Det enkle er ofte det beste, er det ikke det de sier? ;)

Personlig synes jeg at en bil ikke nødvendigvis trenger så mye mer enn felger og senk for å være fet. Uten at jeg har noe ønske om å starte en diskusjon på det så synes jeg desverre at endel folk i norge starter i helt feil ende, dvs med alt annet enn skikkelige hjul og senk. Så jamt over så synes jeg at det nivået så ut til å være høyere på denne videoen enn det vi ser på de aller fleste treffene i norge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Artig film, og de har mye fete løsninger på felger der borte :) Morten kommer vel med en litt frisk satsing fra Rotiform til våren så jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange pent stylede biler der... samt noen veldig fæle... :)

Dekkstrekk er nå litt fjortis synes nå jeg, og grensen mellom en stylet og en overstylet bil er veldig liten...

Men for all del.. nå er jo ikke jeg 18 lenger heller :rolleyes:

Velkommen til min blogg: www.bjerknez.no 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange pent stylede biler der... samt noen veldig fæle... :)

Dekkstrekk er nå litt fjortis synes nå jeg, og grensen mellom en stylet og en overstylet bil er veldig liten...

Men for all del.. nå er jo ikke jeg 18 lenger heller :rolleyes:

Behøver ikke være så voksen selv om du fylte 19 forrige uke da! :lol:

Mye fete biler der.. ikke alle trender som er like kule, men generelt mye pent! Den generelle trenden som er nå er da mye bedre enn tidlig 2000-styling med Shogun kit og ostehøvel-spoilere..

mvh
Torbjørn

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

la merke til att flere av bilene var full av swirls:)ikke noe pluss bestandig att filmene kan sees i 1080hd :lol:

Endret av Solhaug

A6 Avant bitdi

S2 avant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dekkstrekk er pent til en viss grad. Men mange av de her var overkill så det holdt! Ikke alle biler / felger som kler dekkstrekk heller :/ Godt det ikke bare er jeg som legger til vaskeriper. haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilmagikeren

Er vel ikke detailing-produkter disse gutta bruker mest penger på:)? La merke til den blå bilen jeg også nice;) Men nå er det vel sant at man blir veldig ops på sånt, når man er vandt til å se bilder av biler her på forumet...

Jeg er imponert over hvor flinke medlemmene her er til å "shine" bil! Må jo være på høyeste "plan" noe av det som blir gjort her.?

Min bilpleielogg

 

Bilmagikeren 

 

https://www.facebook.com/pages/Bilmagikeren/577147932314148     Kikk gjerne innom å se om du vil:)

 

Swissvax certified detailer

 

Scandicshine autorisert detailer

Scholl Consepts certified detailer

Mitchell and King approved detailer

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke detailing-produkter disse gutta bruker mest penger på:)? La merke til den blå bilen jeg også nice;) Men nå er det vel sant at man blir veldig ops på sånt, når man er vandt til å se bilder av biler her på forumet...

Jeg er imponert over hvor flinke medlemmene her er til å "shine" bil! Må jo være på høyeste "plan" noe av det som blir gjort her.?

Siden dette kanskje er norges eneste bilpleieforum i sitt kaliber så tror jeg nok de råeste her inne er blant norgestoppen når det gjelder detailing av biler. Unødvendig å nevne navn her... da de fleste vel har fått med seg hvem det er snakk om.

Finnes nok mange flinke som ikke er her inne også... men jeg tipper nok altså at det er få som kan måle seg med de råeste her inne.

Velkommen til min blogg: www.bjerknez.no 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Fine biler her. Swirls merkes nå myyye mer enn før, på godt og vondt (mest vondt).

Dekkstrekk er pent til en viss grad. Men mange av de her var overkill så det holdt! Ikke alle biler / felger som kler dekkstrekk heller :/ Godt det ikke bare er jeg som legger til vaskeriper. haha

Wørd. Dekkstrekk er pent inntil man kan se felgbanen/innsiden av felgkanten. Noen skal strekke strikken (dekket) lenger enn alle andre, selv hvor lite estetisk det blir. Er nok en del som gjør det for shock value også. Men vel så ille er det med overdreven camber.

overkill_tuned_vip_car_off_camber.jpg

WTF??!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine biler her. Swirls merkes nå myyye mer enn før, på godt og vondt (mest vondt).

Wørd. Dekkstrekk er pent inntil man kan se felgbanen/innsiden av felgkanten. Noen skal strekke strikken (dekket) lenger enn alle andre, selv hvor lite estetisk det blir. Er nok en del som gjør det for shock value også. Men vel så ille er det med overdreven camber.

overkill_tuned_vip_car_off_camber.jpg

WTF??!

Dette må være noe av det dummeste jeg har sett ever!!

Håper ikke eieren av bilen faktisk tror at dette er tøft...

Har ikke ord!:lol::eek:

Velkommen til min blogg: www.bjerknez.no 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ClearCoatChristR

Heller ekstremt negativ camber enn typisk skandinavisk ekstrem styling ass...

EDIT: Har brukt 3 forsøk på å skrive denne setningen. Skal være ok nå.

Endret av ClearCoatChristR
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...