Gå til innhold

Min Audi A4 2.0TDIQ B7 S line


huse

Recommended Posts

Ja, får vel legge ut bilder av bilen min også da. Det er som sagt en audi a4 2.0tdi quattro 2006mod, hadde jo en audi s4 b5 som ble solgt til fordel for denne bilen. egentlig mest pga hva det kostet å ha, og drifte s4'en :)

har faktisk enda ikke fått tid til å bruke flex'en, så får bli en skikkelig shine når jeg får tid.

post-1204-0-65414900-1292091059_thumb.jp

post-1204-0-13856000-1292091093_thumb.jp

post-1204-0-68844700-1292091160_thumb.jp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for det, er veldig fornøyd med bilen også. er ihvertfall herlig med quattro nå om dagen :) skulle gjerne lagt ut fler bilder, men har utrolig nok ikke så mange bilder av den enda... ett til fant jeg... vet den ser som en allroad. men den blir nok mer jordnær til våren :)

post-1204-0-24915800-1292095851_thumb.jp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tyggern

da madamen dro på julebord, så tenkte jeg, hmm hvorfor ikke legge voks på felgene. så dro de inn i varmen og la ett lag med swissvax autobahn:)

Hei Hei.... Driver du å legger MIN autobahn på felger uten at jeg vet om det........

Mvh Torgeir Thorud
"just looking for that perfect shine"

Min S&S "samletråd" noen av mine jobber  |||  Porsche 964RS 100t Detail  ||| Porsche 996 GT3 MKII  |||  
TAS on Facebook      |||    Mine biler BMW E24 635CSi og fler  |||  TAS Instagram

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

da har det skjedd litt siden sist... fikk montert justerbart i helga... deilig å få den ned mot jorda :)

342.jpg

så med sommerfelger

346.jpg

så med justerbart

senk3.jpgsenk7.jpgsenk6.jpgsenk5.jpgsenk4.jpgsenk2.jpgsenk1.jpgsenk.jpg

hva tycks??

  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reidar

Dette ble meget lekkert :) perfekt senk med lekre hjul!

Grom vogn :)

Daglig leder

Automotive Detailing AS

Håndverksvegen 15

3917 Porsgrunn

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bra ut dette :thumbup:

Hvilke coilovers har du gått for?

takk, det er fk koeningsport. veldig fornøyd så langt:)

Dette ble meget lekkert :) perfekt senk med lekre hjul!

Grom vogn :)

takk for det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tyggern

Ser godt ut på bilder også :)

god klaring til hjul og buer også... Det er jo ikke akkurat den beste veien opp til deg så "testet" det har du fått gjort..

Syntes dog du kunne spandert på deg litt dekkfornyer når du vasket bilen og la på sommer hjul...

Mvh Torgeir Thorud
"just looking for that perfect shine"

Min S&S "samletråd" noen av mine jobber  |||  Porsche 964RS 100t Detail  ||| Porsche 996 GT3 MKII  |||  
TAS on Facebook      |||    Mine biler BMW E24 635CSi og fler  |||  TAS Instagram

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget pen!!! Ser selv frem til å få på sommerdekkene, men det er jeg nok ikke alene om her :) God ide å gjøre forarbeidet med Autobahn. Nå vet jeg hva jeg skal gjøre til helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...