Gå til innhold

Detailer's in Moss...


Bernhard

Recommended Posts

  • Forhandlere
Bernhard

Idag kom både Truls, Ketil og Christer til Moss, nærmere bestemt Torshov Mosseporten.

Truls og Ketil for å hente tekstilrensere og Christer for å kjøpe Tec 7..

Truls dukket opp ca kl.16 etter en mislykket tur på Gatebil, og Ketil og Christer kom litt over 16.30..

Selvfølgelig dreide samtalen seg inn på bilpleie :rolleyes:

Og det gikk med noen timer også, Truls reiste ca kl 22, og da dro Ketil, Christer og jeg ned på peppes for en matbit..

Har ihvertfall vært en hyggelig og morsom dag, noe som frister til gjentagelse ihvertfall for min del...

Noen bilder også... Søppelet som ligger på bakken er forøvrig Truls sitt som tømte bilen for søppel :lol:

Det kommer vel en review fra dere begge? Siden dere kjøpte forskjellige maskiner..

Bernhard

post-141-1215813390_thumb.jpg

post-141-1215813474_thumb.jpg

post-141-1215813539_thumb.jpg

post-141-1215813803_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i dette emnet

  • Bernhard

    22

  • Scandicshine.no

    9

  • ClearCoatChristR

    8

  • truhaa

    6

Mest aktive i dette emnet

Bilder i dette innlegget

  • Admins
truhaa

he he he..... kjekk pen ungdom det der ja....

Første "uoffisielle" DCN møtet, manglet dog Dennis da...men han hadde skitten bil og kunne ikke komme....lol

Christer sneik seg med på alle bildene han...damn....han som sa han var sjenert også...makan.... :D

mitt søppel du...haaaAAAh.... ikke noe søppel transporteres i den røde fare... :)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Ihvertfall dokumenterte møte:-) Christer, det finnes salver mot den kløa du sliter med på bilde 1 :P

Kjekk ungdom og en middelaldrende mann ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Og ja, det hadde vært hyggelig med flere "treff" også, den gjengen der var i allefall en kanon gjeng... men at vi fant mange tomme Turtle Wax flasker i bilen til Pirex var jo en nedtur da... he he

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Hehe, samt de tomme parfymeflaskene for å få en annen lukt på ting :ph34r:

Count me in, artig med likesinnede istedenfor en dust av en kompis som ikke kunne brydd seg mindre....

Men neste gang er vel ett tappetårn fra San Miguel innen rekkevidde ville jeg tro:-)

Endret av Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ClearCoatChristR

Hahaha! God "lommetennis capture" det der! :D

Hyggelig lite møte! Jeg og Pirex avsluttet kvelden med en liten Photoshoot, og resultatet kommer opp snart;)

Og du vil ikke ha review på Tech7 nei? Nei nei da! :P

Endret av ClearCoatChristR
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Trenger litt redigering som sagt;) Siste bildet ble veldig bra. Trivelig på Ketils mobile kontor;)

Hehe, men hva gjorde dere med de tomme Turtle Wax og Axe parfyme flaskene? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Scandicshine.no

Haha, for en gjeng! Truls har noen gode spøker på lager gitt :P Ang de Turtle Wax flaskene og axe....så var de PLANTET! Det tar vi en prat om neste gang Truls!! MR Turtle Wax BAG......

Hyggelig var det, håper på et treff til :D Gjerne i nærheten av en san miguel tappekran :D hehe. Noe jeg drakk noen mengder av i går, på hotell i lillehammer. MMMMMm!

www.scandicshine.no
Alt i bilpleie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Haha, for en gjeng! Truls har noen gode spøker på lager gitt :P Ang de Turtle Wax flaskene og axe....så var de PLANTET! Det tar vi en prat om neste gang Truls!! MR Turtle Wax BAG......

Hyggelig var det, håper på et treff til :D Gjerne i nærheten av en san miguel tappekran :D hehe. Noe jeg drakk noen mengder av i går, på hotell i lillehammer. MMMMMm!

Heihei, rolig nå, ikke noe Mr.Turtle Wax bag, det skulle jeg bruke som pressmiddel............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

BRA :D Har nettopp sendt en anonym SMS til han om å legge 5000kr i en konvolutt el så blir bildet offentliggjort.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

ha ha ha ha ha ha........ :lol::lol::lol:

Fikk faktisk MMS også, DOG ikke fult så anonym som avsender ønsker troooor jeg......

Godt jeg er moderator her da så "værre en nakenbilde" ikke blir lagt ut.......ha ha ha

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Hvis da alle her kan sende meg nr sitt på PM så skal jeg sende bildet på MMS til de som ønsker det:-)

Hæ? Skjønte du at det var meg? Pokker...

Endret av Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...