Gå til innhold

Nanosvampen, hva bruker dere den til?


Martin.S

Recommended Posts

Fikk min første pakke med nanosvamper i går, men spørsmålet er, hva bruker dere den til. Vet den kan brukes til så mangt og at den skal gjøre underværker, så kom med litt info her. Skal jeg bruke bare vann på den, kan den vaskes, hva bør jeg passe på? Osv. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun vann når du bruker den, og når den begynner å bli skitten er det bare å skylle den for å få den ren igjen. Veldig enkelt :D

Bruker den på kjøkken, bad og vinduer. Ikke bruk den på huden for å få vekk tusj :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Torby bruker den også til å vaske "vikene" sine, det samme gjør forøvrig jeg, Truhaa bruker den på "månen"..

Prøv den i dusj, speil, vinduer, keramisk topp, i komfyr osv så ser du hvor effektiv den er, og du får også jobben med å gjøre alt dette etterpå.. Så det anbefales å vise kona åssen man dypper den i vann og la ho "prøve" mens du henter en pils og setter deg foran tv'n :)

  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått prøvd den litt nå, fabelaktig liten sak. Fjernet noen flekker fra vasken på badet i stad, som har vært der så lenge jeg kan huske. De har jeg prøvd å få vekk med AG intensive tar remover, clay og sterk green clean blanding. Men ikke noe av det klarte å få de vekk. Så da lurer jeg på hva i all verden dette er for en slags magisk svamp, hva gjør den så effektiv?

Som dere nevner så ga jeg faktisk to svamper til fruen, hu ble like imponert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Bruker den til mye og mangt her, bare ikke "månen" som Bernhard sier..

Garasjeporter, vinduer, dusj/bad, komfyr, dører... u name it, bare det ikke er på for strukturerte flater, den "kan" kutte toppene noe..

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rasmus/Nanolotus

Har fått prøvd den litt nå, fabelaktig liten sak. Fjernet noen flekker fra vasken på badet i stad, som har vært der så lenge jeg kan huske. De har jeg prøvd å få vekk med AG intensive tar remover, clay og sterk green clean blanding. Men ikke noe av det klarte å få de vekk. Så da lurer jeg på hva i all verden dette er for en slags magisk svamp, hva gjør den så effektiv?

Som dere nevner så ga jeg faktisk to svamper til fruen, hu ble like imponert:)

Ja det er ganske rart hvordan en så simpel ting kan være så effektiv. Hemmiligheten ligger i Nanosvampens oppbygning(den hvite delen). Den består av en kombinasjon av små porer (nano) og store porer. Forurensing er ofte en slags "medium" porer (molekyler). De små porene splitter forurensingen, og de store porene absorberer og fjerner skitten. Voila !!! Rent :D

Nanolotus®Norge
rasmus@nanolotus.dk
www.nanolotus.dk
Tlf: +4745419713

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den tar både svarte striper på båten og skittstripen nederst i vannkanten. Alle med plastbåt vet hvor kjent disse to tingene er for å være 100% umulige å fjerne.

Viste seg visst at det bare var 99 % umulig, en god nanosvamp får det til å virke som blyanstreker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bruker den mest i hverdagen

keramiske induksjonstoppen, vasken på kjøkkenet/badet/dassen, vinduer i heimen, speil og kokkeknivene mine. Kun varmt vann og tørker med nanolotus mf

nanosvampen er sjefen

[center]I put Swissvax on my Swissvax[/center]

[center]Mirage[/center]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er egentlig forskjellen på Nano sin svamp og Swiffer eller ScotchBrite sin? Virker som de er laget av samme materiale og har jo samme effekten :)

Endret av Dr_S
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...