Gå til innhold

Senterkopper...


Matti

Recommended Posts

Nå har jeg byttet til vinterdekk, sommerfelgene skal vaskes og lagres for vintern.

Men jeg oppdaget at de er litt ripete og div, det er greit å bare polere de litt med maskin.

Men senterkoppene og felgene, er det greit med metal polish på felg eller helst noe annet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Nå har jeg byttet til vinterdekk, sommerfelgene skal vaskes og lagres for vintern.

Men jeg oppdaget at de er litt ripete og div, det er greit å bare polere de litt med maskin.

Men senterkoppene og felgene, er det greit med metal polish på felg eller helst noe annet??

På senterkoppene??

Nå henger ikke jeg helt med her.. Du spør om felgene, men mener senterkoppene? Finn isåfall ut hva senterkoppene dine er laget av først..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig spørsmålet var om det er greit med metal polish på både og.

Men siden det er klar lakk på felgene og virker som det ikke er det på senterkoppene, om det er greit med metal polish da?

Og om metal polish fjerner div riper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Metall polish skal på metall.

Kva er senterringene dine laget av?

Om metall polish fjerner riper, er jo avhengigt av kva grovt middel du har og kva senterkoppene er laget av

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan sikkert bruke metall polish på senterringene.

Felgene har heilt sikkert klarlakk og da bruker produkter beregna på lakk. (og sia du er her inne har du eller er du iferd med å skaffe deg (altfor) mange produkter! ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

word, mye vil ha mer... (A)

Prøv deg litt frem med div produkter på senterkoppene, har brukt 3m fcp på aluminium, endte opp med at det ble mørkt aluminium, men da er det bare og polere over med metal polish, vaske reint, og på med litt voks så er den i boks! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...