Gå til innhold

Chat funksjon


FreddieAwD

Recommended Posts

Hei

Vet ikke om det har vært oppe før,men er det mulig å få til en chat funksjon ala msn eller lign ?

Mellom 2 profiler ?

Hvis det er mulig, er folket for dette ?

mvh Fredrik..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke mulighet for privat chat.

Men har mulighet for å skru på et felles Chat rom. Men frykter det bare kommer til å bli tull og tøys der :P

Ja, men det er jo gøy. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi liker tull og tøys... :) det skaper god stemning.

i tillegg det hadde vært kjekt å rope ut noen enkle spm. istedet for å lage ny tråd for å spørre "hvor man handler prickbort?" (ikke alle kan søke)

Hva med en avstemning? Om det blir for mye tull kan du jo si at dette er et prøveprosjekt, og eventuelt stenge det om det blir for gale :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmsilset

Jeg er sterkt imot, fordi alt for mye god info vil gå tapt når det er imellom bare 2 eller 10 personer på chat.Aktiviteten,kvaliteten og utviklinga på forumet vil være 2010 i år 2015 om ikke man må lage tråd for hver minste ting.Hver minste ting er ofte viktige ting som alle bør ha samme tilgang på uten å være på chat døgnet rundt. Om vi skal chatte kan det gjøres på tusenvis av mindre seriøse forum.

Vel, det er min mening ;)

  • DCN Poeng 3

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-hmsilset-bilpleie

Twitter-@fastdetail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En chat for bare tull og tøys er jeg veldig for. Bare for en sosial del liksom, ikke som en spørsmålssak nødvendigvis.

Men hva med en tråd som het noe som "Den lille spørsmål topicen" eller noe, hvor man kan slenge ut ting man lurer på, men som man ikke føler trenger en egen tråd? Da blir det lagret, men vi slipper samtidig tråder over småting. Bare en liten tanke jeg har tatt med ifra mopedportalen(hadde en slik en der).

Endret av Sven
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde jo ikke være noe stort problem å ordne til en eller annen slags form for chat, type mIRC-klient, både med mulighet for fellesrom der det går i sjitsnakk, og mulighet for å snakke privat med hver enkelt deltaker. Trenger ikke noe fancy med spill, mulighet for å sende bilder osv osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært inne på et annet forum noen år (vwbus.no/forum) og der er det jo en trofast skare som alltid er å finne på forum, men så kom det en chatte-funksjon med samme argumentasjon som over - bare for gøy og tull og tøys.

Det endte med at du var aleine på chatten. Ingen andre som var der, selv om mange var for denne funksjonen.

Pluss; Jeg er absolutt enig i HMSILSET sitt innlegg. Det kan fort bli noen kjerner av gjengen her inne som ligger inne på chatten (om den blir brukt) også forsvinner mye info. At det kommer til å være streng selvdisiplin på at dette skal kun være for sosialt samvær på nett har jeg ingen tro på. Selvdisiplin kan ikke sies å være en egenskap for folk her inne :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmsilset har ett veldig godt poeng. og støtter den. Jeg har jo selv lest opp og ned mange tråder som inneholder mange gode spørsmål og svar - og det må jo ivaretas. Det er vel både negative ting og positive ting ved å ha en chat. Men hvis dette skulle gå utover kvaliteten på trådene så forstår jeg 100%. Liker også de andre forslagene som ble lagt fram. Men vi vet aldri før det blir prøvd. Kanskje det fungerer kjempegodt hos dcn, eller kanskje det går rett i dass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...