Gå til innhold

AndreasLie sin Opel Astra J Sports Tourer


AndreasLie

Recommended Posts

AndreasLie

Må bare skryte litt av at jeg er nå den første eier av en 2011 mod Opel Astra J Sports Tourer i Norge (så vidt jeg vet). Gleder meg som en liten unge til å få den levert i januar. Så nå er det bare å få solgt coupe'en min default_smile.png

Bilen er svart metallic og kommer blandt annet med dette utstyret:

1,4 Turbo bensin på 140hk

Flex-Ride understell og senkefjører

Bi-xenon, LED lys og AFL

Innfellbare speil

Ergonomiske Sports stoler

Bluetooth og usb inngang på stereoen

18" felger og masse annet default_smile.png

FutureModels_PhotoGallery_ExteriorPhotos_mm_gal_1_8_952x360_1100_asst11_e01_003_hg_4c.jpg

Flere bilder:

Opel_Astra_Sports_Tourer_01.jpg

Opel_Astra_Sports_Tourer_02.jpg

Opel_Astra_Sports_Tourer_08.jpg

Endret av AndreasLie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AndreasLie

Takk takk, gleder meg veldig til å sette meg inn i den ja :) Siden den kommer i desember så lurer jeg på om den blir kjørt på prøveskilt opp i garasjen for litt bilpleie kos fram til skilter i januar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmsilset

Gratulerer med fin ny bil! Fin utvendig, og ser helt fantastisk ut interiøret også :) Noe annet Opel nå enn da pappa kom hjem med splitter ny kadett i 84 ja :)

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-hmsilset-bilpleie

Twitter-@fastdetail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med bestilt ny bil. En herlig følelse

Som tidligere Opel mann så må jeg si at denne nye Astra Sports tourer er en av de peneste stasjonsvognene Opel har laget , ja til og med penere enn Insignia.

Jeg har hatt 6 helt nye Opel og har ikke hatt mer enn 2 stk ikke planlagte verkstedsbesøk og det må sies å være godkjent med tanke på de 5 verkstedsbesøkene jeg hadde med den ene VW Passaten jeg kjøpte som ny i 2006 :blink:

Men man kan vel alltid få "mandagsbiler" , det er vel bare å håpe på å være heldig , oddsen er uansett på vår side :D

Masse lykke til med ventingen på ny bil , det er en del av sjarmen spør du meg. Så gleder vi oss til bilder når nybilshiningen starter :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AndreasLie

Takk! Da har jeg vært å fått lagt inn i kontrakten at bilen skal leveres med transportfettet på sånn at jeg kan ta det selv. Dette blir min 4. Opel, bestefaren min hadde 17 stk og mamma har bare hatt opel hun også. Selv om det er litt å spare på å kjøpe brukt er det noe eget ved å kjøpe ny og er enig i at dette er noe av det fineste opel har laget

Skal se om jeg finner bilde av felgene når jeg kommer hjem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis!

Moro at noen kjøper bensinmotor også, og veldig fint at de fleste produsentene hiver på en hårføner på bensinmotorene selv på de mindre rekkefirerne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...