Gå til innhold

Landets detailere


West

Recommended Posts

EspenHamre

Jeg bruker den lista som oppslagsverk når noen andre steder i landet spør om folk som er dyktige, så jeg vil helst ikke at en bruker med to bilers erfaring legger seg inn der.. Du er ikke detailer før du vet hva du driver med =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmsilset

Jeg bruker den lista som oppslagsverk når noen andre steder i landet spør om folk som er dyktige, så jeg vil helst ikke at en bruker med to bilers erfaring legger seg inn der.. Du er ikke detailer før du vet hva du driver med =)

Jeg skreiv meg inn som nybegynner, og tror caravellemannen fort blir anbefalt innen detailing om han bor i ei bygd uten alt for mange drevne.Har sett grundigere jobber her av nybegynnere som leser mye, enn hva jeg klarte etter 15 jobber.

Jeg bruker ikke dette som oppslagsverk for anbefalinger, men som oppslagsverk over hvor vi bor :)

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-hmsilset-bilpleie

Twitter-@fastdetail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skreiv meg inn som nybegynner, og tror caravellemannen fort blir anbefalt innen detailing om han bor i ei bygd uten alt for mange drevne.Har sett grundigere jobber her av nybegynnere som leser mye, enn hva jeg klarte etter 15 jobber.

Jeg bruker ikke dette som oppslagsverk for anbefalinger, men som oppslagsverk over hvor vi bor :)

Enig meg deg der, jeg ser på tråden som en tråd hvor våre mer aktive medlemmer har skrevet seg inn, uansett om de har tatt en eller ti biler, for alt vi vet kan det være en som er utrolig flink, men som ikke har giddi å vært aktiv før nå.

Når det kommer til anbefalinger så kan man fint bruke listen, men da sammen med sin egen hukommelse over jobber man har sett på forumet, og slik jeg har sett det her inne så tar ikke folk på seg jobber de er usikre på heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EspenHamre

Når det kommer til anbefalinger så kan man fint bruke listen, men da sammen med sin egen hukommelse over jobber man har sett på forumet, og slik jeg har sett det her inne så tar ikke folk på seg jobber de er usikre på heller.

Ja er slik den må brukes, overlever nok det og.. er ikke så ofte en får spørsmål om slikt akkurat =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, men av respekt for faget og alle dere som faktisk ER dyktige i dette, velger jeg å avstå fra å skrive meg inn ennå. Jeg har hvertfall en Touran, en Caravelle, en Sharan, en KIA og en Touran til som må tas korrigering på før jeg skriver meg inn ;) (hjelp var det så mange som hadde spurt da gitt? :shocking2: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener vel det at det ikke holder å bare være "fan" av detailing , for som det sies over her er det jo en liste til info for folk som trenger råd/hjelp i sitt nærmiljø.

Rett og slett en slags "Ressurs-liste". Dermed krever det jo en viss form for praksis.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener vel det at det ikke holder å bare være "fan" av detailing , for som det sies over her er det jo en liste til info for folk som trenger råd/hjelp i sitt nærmiljø.

Rett og slett en slags "Ressurs-liste". Dermed krever det jo en viss form for praksis.....

Lista kunne jo også vært brukt for å få kontakt med andre likesinnede i nærheten av der man bor.

Uansett mange muligheter, men uansett hvem lista er for, så burde det stått klart beskrevet et sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SunDance_Kid

Jeg forstod det på trådstarter at han mente at det var ment som en "kontakt liste". Ikke nødvendigvis at det er et register med bare de aller beste, men at man gjerne kan finne likesinnede gjennom listen og skape kontakter i sitt nærmiljø. Selvfølgelig er det også nyttig i forbindelse med å få folk til å ta jobber, men kan ikke tråden funke for begge formål..? :) Jeg skrev meg iallefall opp, selv om jeg ikke har noe særlig kompetanse enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...