Gå til innhold

forslag til aplikator sammen med SV


Øyvind G

Recommended Posts

Øyvind G

jeg lurer på åssen aplikator jeg skal bruke sammen med min swissvax vokks. i dette tilfelle SV shield.

er egentlig godt fornøyd med aplikatoren som følger med autoglym high definition wax, men er ikke sikker på om jeg kan bruke denne sammen med SV voksen pga denne aplikatoren er og skal være fuktig. noen som har noen innspill?

kan jo kjøpe sånne gule, men føler at de er grove? er dette noe jeg bare tror?

også har jeg noen i microfiber fra shinearama (disse er veldig store, men det får gå). kan jeg bruke microfiber til å påføre med?

regner med at svaret er "kjøp den røde fra SS" eller noe i den duren. greit nok det hvis det er det beste, men vil i første omgang vite om jeg kan bruke noe av det jeg har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De gule fra Meguiars fungerer jo forsåvidt, men jeg synes de sluker endel produktet og er noe grove i skummet. En har lett for å ta aaalt for mye produkt med de.

Kjøp de røde fra SS :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyvind G

hehe. må nok kjøpe den røde fra SS da :lol: men lurte mest på det ang. HD aplikatorene. blir litt feil å si det sånn, men om SV voksen tåler fuktig aplikator sånn som HD voksen gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...