Gå til innhold

Insta Fresh "Air Freshener" ?


Joakim-G_R

Recommended Posts

Kult. :)

Ser de har 100-ml flasker også, kanskje bestille etpar av de med forskjellige dufter og teste litt div. :)

Ca lenge holder duften?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprayflaske og ett par dusj under hvert sete synes jeg er fint!

Pina Colada lukter vanligvis veldig bra ;)

Lurer på om det var PinaColada jeg lukta på hos en annen forumbruker her og den var ikke så verst.

Mye mindre påtrengende enn det navnet skulle tilsi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe det ikke lukter gammal sydenfyll ja, hadde vært en nedtur å satt seg inn i bilen..

Spesielt å bli stoppet av politiet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer Ståle, var Pina Colada.

Lukter godt noen dager, etter det blir den veeeldig nøytral, omtrent uansett hvor sterkt/svakt du blander.

Det samme gjelder Poorboy's Cherry. Så for økonomien sin del blir begge blandet greit ut med vann før bruk., så får man heller spraye litt oftere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyvind G

jeg syntes autoglym odour eliminator er fin. den lukter litt (hvordan skal jeg forklare det) "manne parfyme" i en dag eller 2 (ikke noe intens lukt) og etter det så blir den litt mere anonym og fungerer mere som en luktfjerner.

jeg er hvertfall kjempe fornøyd med denne selv om jeg har gått bort i fra mange AG sine produkter etter jeg blei medlem her, men er altid open for forslag så lenge det ikke er "raggar-lukt" på produktet. så jeg følger med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Chemical Guys air freshener (flytende) med lukt av skinn.

Ble meget fornøyd først, i og med at den lukter nøyaktig det samme som Meguiar`s #40, som jeg bruker på stort sett alt!

Greit at det ikke lukter 4 forskjellge ting samtidig..

Men varigheten synes jeg er dårlig. -Maks to døgn om jeg dusjer dørkmattene foran lett etter støvsuging.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mark V sin Pina Colada lukter snadder og er SYKT drøy - blandes vilt ut :)

Kjøpte den fra blankbil tror jeg, men vil ikke si noe om holdbarheten pga man "venner seg" til lukten men andre som kommer inn i bilen merker at lukten er god ;) Om den fra Mark V er den mest holdbare eller ikke vet jeg ikke, men sikkert mye likt alt sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble etter ordre fra kona, "Green Apple". Hvor mye skal dette blandes ut i vann i spruteflaska? Hvilken "løsning" bruker dere?

Endret av Joakim-G_R
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den jeg har skal blandes ut mye (husker ikke akkurat hvor mye), men jeg blander den ut i en sterkere blanding og da blandet jeg 1:20, men er sikkert ikke alle som er like konsentrerte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...