Gå til innhold

Anbefalinger til ålreit roterende maskin?


Hans Olav

Recommended Posts

Blir nødt til å kjøpe meg en ny roterende maskin nå.

Er det noen som har anbefaling til en ålreit maskin?

Jeg er ikke typen som bruker 3-4-5 laken på en maskin..

Ute etter en "rimelig" og bra maskin. Altså, misforstå meg rett, er ikke ute etter noe 400 kroners plastræl. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Skil er på å finne på Torshov

Men spørs hva du mener med "rimlig" da? En maskin til 1200-1300 så er det vel bare Skil som har gått gjennom "nåløyet" her inne. Neste steg blir Metabo, Hitachi, Makita og Flex fra 2800 ca og oppover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde einhell sin for et par uker siden. Sammenlignet med Metabo'n min så er det himmelvid forskjell. Jeg fikk den til å gå varm etter 4 minutter hard kjøring, og la jeg like mye press med den som med Metabo'n så lukta da svidd av Einhel'en.... skikkelig "satt fyr på nese-hår-svidd"-lukt var det også...

Nå har jeg ikke prøvd Skil sin, og må bare støtte meg til hva Bernhard har sagt om den i egen tråd her inne et sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som vet hvor man får tak i metabo eller makita i Ålesund? Finner ikke på nett handelen, finner bare flex. Er lei Biltemas 2-hode cyclo nå og vil ta steget opp og leke med store gutta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som vet hvor man får tak i metabo eller makita i Ålesund? Finner ikke på nett handelen, finner bare flex. Er lei Biltemas 2-hode cyclo nå og vil ta steget opp og leke med store gutta.

TESS er forhandler av begge deler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyvind G

thanks! Aldri visst hva TESS drev med, da skal jeg en tur innom og titte :) takk for hjelpen!

TESS driver hovedsaklig med slanger. men selger også litt verktøy og arbeidsklær :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jobber du bak de pallene på lagerbygningen ved siden av dyrøy? :P hehe... nei trodde du bare lånte lokalet av noen. Ok, så jeg tipper at du jobber på Dyrøy.

Supert det! Nærme + Litt lettere å lete fram til riktig maskin med hjelp av folk som kan dette.

takk martin. Da skal byggmakker også sjekkes ut :)

Hmmm kanskje ønske meg en sånn en til julegave istedet for sorte sokker og ullundertøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...