Gå til innhold

Nok en "delvis-shine" av Mr. Chris!


Chris-520e39

Recommended Posts

Chris-520e39

Hei!

Som noen kanskje har fått med seg gikk jeg over min bakluke med clay i dag, fy feite så moro! Var ikke mye dritt i lakken, men nok til av mitten ikke hadde perfekt glid og glansen kunne bli hakket bedre.

Kjørte vask med Optimum Car Wash, Chemical Guys Bøtte og Chenille-mitt fra SS! Som vanlig ble resultatet bra uten spesielt mye strev. Deretter fulgte det litt mer "avanserte". Brukte Riccardo Clay og "hjemmelaget"-lube. Den bestod av Optimum Car Wash og vann, etter anbefaling fra Virtual (takk ;) ).

Men nok kjas og mas, her er et par bilder av refleksjonene etter clay og ett lag med Petes 53 :)

post-145-1214854140_thumb.jpg

post-145-1214854145_thumb.jpg

post-145-1214854160_thumb.jpg

post-145-1214854189_thumb.jpg

Kan ikke si meg annet enn knallfornøyd!

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

wow....

Ja ikke noe er som glatt lakk og naboer som rister på hodet når du har stått og tafset på bilen din i 10 min....resten har vi mastercard til..

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chris-520e39
Lakken ser über smood ut. Lenge siden jeg har sett en så velholdt e39 :)

Takk skal du ha :) Bildene lyver selvfølelig litt, dessverre. Er et par småskrammer her og der, samt baken har fått sine spor. Men lakken generelt er veldig pen, syns hvertfall jeg!

Meget bra default_biggrin.png Elsker det karroseriet fra Bmw. Petes er fin!

Kan ikke si noe annet selv, om begge påstander! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil du har kan man si,hehe.

Når får du deg hvite blinkers da?

Får vente til helga,da starter ferien og muligheter for at det kan bli gjort noe med min e39 og skal du se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chris-520e39

Takk for masse flotte tilbakemeldinger!

Hvite blinkere på siden kommer nok ganske snart, forhåpentligvis! Bytte av hovedlykter tar nok litt lenger tid, i og med at jeg har xenon på nærlys koster nye lykter en god del. Er veldig fristende, men lommeboka er slank nok fra før av :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chris-520e39

Fungerte fjell det! Skal jo sies at det er første gang jeg prøver clay, så kan jo ikke gi en "profesjonell" uttalelse :P Eneste var at jeg merket at clayen ble veldig (!) glatt. Men det gjør den kanskje med vanlig lube også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med Optimum No Rinse som jeg vanligvis bruker, blir den ikke så veldig glatt..

Kan si det sånn at den blir akkurat passe, glir lett over lakken..

Så i det lange løp, vil jeg anbefale deg å kjøpe det. Da bruker du 1.5 kork på 1 liter..

Dvs, du har clay lube forever :)

Scandicshine Detailer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...