Gå til innhold

Min BMW E39 520i M-tech


Ælen

Recommended Posts

Da er det vel på tide at jeg viser fram bilen min også. ;)

Det er en BMW 1997 modell 520i byttet til meg i januar i år med en kompis mot en E46 320d

Ekstriør så er det m-tech fram og bak samt speil, dobbel eksos ut bak, takluke, Carbon leppe foran, AC Schnitzer bakrutesenker, moderat senk av ukjent merke, 19” felg fra GS.

Interiør så er det sports stoler i Alcantara sammen med dørtrekk i samme type, ikke noe spesielt av stereoanlegg bortsett fra en CD-spiller fra Pioneer.

Bilen er også nylakkert i fargen Carbonswartz for ca en mnd siden :) i helgen gikk jeg over hele bilen bortsett fra panser med Consorso, panser ble ikke behandlet pga at det skal inn til lakkerer for pussing og nytt lag med klarlakk.

bakFosenTools2copy.jpg

bakFosenToolscopy.jpg

ForanFosenToolscopy.jpg

IMG_6590copy.jpg

IMG_6592copy.jpg

IMG_6605copy.jpg

IMG_6607copy.jpg

IMG_6622.jpg

Jeg er ikke noe flink til å redigere å ta bilder så det er kanskje ikke de beste bildene.

Takk for titten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin kjerre ;)

Hvordan er du fornøyd med fargen? Du må gjerne ta et bilde av lakken i skikkelig sollys en dag, nysjerrig på hvordan den ser ut da...

Jeg har lyst å gi min egen bil et strøk maling også, den er cosmosort for øyeblikket. Derfor jeg lurer :D

Er veldig fornøyd med fargen :D Ble mye bedre enn jeg hadde forestilt meg faktisk. Lakkerern hadde lyst til å lakkere sin egen bil i samme farge når han var ferdig med min :P (han har også E39)

Dette er vel det bilde jeg har som viser fargen best :) men skal prøve å få til ett bilde der jeg får fram fargen bedre en dag.

IMG_6562.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Fet bil ja...

På første bildet trodde jeg du hadde lekebil kopi også :D

Kule bilder

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke tengt noe spesielt over det med auropass brikka, men den vises jo ganske godt:P får vel finne noe lakk å ha på den;-)

Har lyst på hella lykter igjen ja, da de lyktene jeg har nå ikke akkurat er av noe bra kvalitet:/ men får se hva jeg får råa til ettervert. Liker egentlig disse felgene veldig godt, men jeg har stor tro på at bilen kler andre felger bedre. Noen som ikke er sorte f.eks

Men takk for hyggelige komentarer ja :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke tengt noe spesielt over det med auropass brikka, men den vises jo ganske godt:P får vel finne noe lakk å ha på den;-)

En liten runde med matteklut og et par lag med matt spraylakk så er du i mål. Da er det fint å klistre den fast i midtspeilet:-)

Kul bil BTW:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Idag har jeg lært at jeg ikke kan låne bort bilen, uansett hvor liten tur det er og hvem det er..

Lånte bort bilen for en liten tur på 10min til mamma, og hun kom tilbake med kantkjørt felg :/

Edit: Tok bilde med Iphone så ikke så bra kvalitet

00163352.jpg

Endret av Ælen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har samme felgene selv.

Er ikke såå dyre å kjøpe løse de felgene. ;) Vanskelig å få en reperasjon til å bli veldig bra der pga "pinstripinga", vil jeg tro..

Har en skramme på ene felgen foran, men den er liten og utenfor den røde stripa, så den skal lakkeres opp når jeg får på vintersko :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De koster 2.700,- på GS, men regner med jeg skal få ned prisen litt :)

Hun skal få betale for nye felger til meg, men tror jeg venter til sesongen er over for trenger nye dekk til felgene også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...