Gå til innhold

Hvor kjøpe billige sample flasker?


AudiRS2

Recommended Posts

Lurer på hvor man kan få kjøpt billige små flasker for såpe. Dette for at jeg kan gi vekk litt såpe og en vaskehanske til de bilen jeg shiner? Må være noen dl slik at man kan få noen vask ut av det, og gjerne grei doseringstut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke, men et alternativ kan være å få tak i små, tomme flasker og ha oppi den såpen du vil (billig fra gallon). Da kan du også lage den etiketten du vil med bruksanvisning, dosering osv. Er vel ikke lurt å skifte navn på såpa da eks fra CG CW+G til RS2 ultrawash. Har vel med rettigheter å gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ER små billige flasker jeg er ute etter. Har ikke tenkt å skifte navn på såpa nei.

De fleste av de som spør om jeg kan ta bilen til svarer nesten altid:

"vasker da med Zalo og kost, det blir så reint så!"

Så da tenkte jeg at en liten gave med på kjøpet kan ikke skade...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd å kontakte importører av produktene du bruker, eksempelvis noen av nettbutikene fra dette forumet? De kan vel muligens gi deg kontaktinformasjon til leverandør om de ikke har noe selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

H&M har som Bernhard sier flaskene, de fungerer supert og er i en passe str for såpeprøver osv...

Koster vel ikke mange kronene, mener jeg å huske

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...