Gå til innhold

Test Lahega


Volly

Recommended Posts

Då har 10 stycken entusiastiska fantaster anmält sitt intresse till att testa Lahega Kemi AB polermedel i kombination med polertrissor.

No1 Fastcut 13 och Orange Mediumcut 165mm

No1 Finishcut 18 och Black Softcut 165 mm

Produkterna kommer skickas inom en 2 veckors period.

Jag ser fram emot er respons på produkterna och era fotografier av era bedrifter... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Legger inn testere her også jeg Christer... gleder meg til å høre hva folket sier og takker for flott Initiativ dette :)

1. hc_TK

2. Essiek

3. AndreasLie

4. -KW-

5.Trondbrandsen

6. Ole Gunnar

7. Bernhard

8. Mikael

9.Thomas_K

10. Roy

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Kjør på Balene Espen, siden den skal være god på myyyyyyyyyyyyk lakk så er det best utgangspunkt sånn sett, men Porsche er jo også berømte for sticky paint, så prøv der også :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ta en BMW E46 2001, Grønn metallic. Med en del RDS og swirls, Kanskje det blir litt våtslip på den også. Blir min andre bil med maskin. Så blir vel en slik en nybegynner test med disse produktene da jeg bare har 3M settet å sammenligne med... Men nå gleder jeg meg.

Hvis produktene har kommet før 26.september, blir mest sannsynlig jobben utført da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AndreasLie

Får vel få tak i en Saab igjen jeg da, eller så har jeg plenty med andre biler å velge imellom. Gleder meg til å teste denne etter å ha sett litt resultater på det svenske forumet. Passer bra at Remitek er importør også siden hele vaskeanlegget jeg bruker er levert av dem :)

Igjen takk for ett flott tilbud :)

Endret av AndreasLie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ole Gunnar

For min del er det usikkert hvilken bil dette først skal prøves på, trolig blir det en VW eller Audi. ;)

Kjempeflott initiativ fra Christer. :)

Endret av Ole Gunnar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • Forhandlere
Bernhard

Har sendt de PM om info :)

Hej alla!

Sorry om jag vari tyst men vi har ställt ut en vecka på Automechanika i Tyskland, så jag har haft fullt upp.... ;)

Testerna har kommit till Oslo i fredags och kommer skickas ut i slutet av denna veckan till er alla.

Leon Gaasö på Remitek kommer sköta om distributionen så jag ber er vända er till honom om proverna inte kommit till er i slutet av nästa vecka.

leon.gaaso@remitek.no

Jag ser fram emot era inlägg på testet.

Ha det!

Christer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Supert Volly, mange som gleder seg til testing har jeg skjønt :)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...