Gå til innhold

Aspirant med på en jobb (Molde)


Aspiranten

Recommended Posts

Aspiranten

Hei Detailers

Fikk oversendt en link fra en kompis om en Show & Shine tråd her inne (Mørk Passat V6 med steinsprut om noen husker den igjen) og har nå endt opp med en bestilling på 3000+ og med mer under vurdering, samt stor interesse for faget deres.

Siden det er så innmari mye som må læres håpte jeg at det er noen detailers i Moldetraktene som kunne tenke seg å la meg være med på en jobb og se hvordan dere jobber og hvordan ting skal gjøres før jeg setter igang på egne biler. Har lite lyst å gjøre noe feil og tape 20 store i omlakkering :lol: samtidig som jeg liker å gjøre ting ordentlig når man først setter igang. Til gjengjeld kan jeg bli med som fotograf og ta flotte bilder av det ferdige produktet samt veien dit som dere kan promotere dere selv med som detailere i etterkant :-)

Så om noen er interessert i bilpleieprat, kaffe og selskap på en jobb, gi beskjed :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmsilset

Hei Detailers

Fikk oversendt en link fra en kompis om en Show & Shine tråd her inne (Mørk Passat V6 med steinsprut om noen husker den igjen) og har nå endt opp med en bestilling på 3000+ og med mer under vurdering, samt stor interesse for faget deres.

Siden det er så innmari mye som må læres håpte jeg at det er noen detailers i Moldetraktene som kunne tenke seg å la meg være med på en jobb og se hvordan dere jobber og hvordan ting skal gjøres før jeg setter igang på egne biler. Har lite lyst å gjøre noe feil og tape 20 store i omlakkering :lol: samtidig som jeg liker å gjøre ting ordentlig når man først setter igang. Til gjengjeld kan jeg bli med som fotograf og ta flotte bilder av det ferdige produktet samt veien dit som dere kan promotere dere selv med som detailere i etterkant :-)

Så om noen er interessert i bilpleieprat, kaffe og selskap på en jobb, gi beskjed :)

Jeg holder på lørdager for det meste om du er forbi Åndalsnes ei helg :) Har kaffe og litt å lære vekk om du ikke får svar av noen i Molde.Er ett par,tre aktive der også.

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-hmsilset-bilpleie

Twitter-@fastdetail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aspiranten

Jeg holder på lørdager for det meste om du er forbi Åndalsnes ei helg :) Har kaffe og litt å lære vekk om du ikke får svar av noen i Molde.Er ett par,tre aktive der også.

Herlig, har sett deg aktiv her inne ja. Flotte resultater du viser til i Show & Shine tråden! Det virker som du lærte svært fort når du først satte igang :) Gir en lyd dersom jeg skal på andre siden av fjorden en helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmsilset

Takk :) Jeg er egentlig litt treig å lære, men gjør jobber ofte for å kunne gå bittelitt i pluss og fordi det er god fysisk trening og morro! Jeg holder meg unna interiør, men leier inn en om det er ønskelig. Uansett så har jeg noen fine produkter for interiør om det trengs ;)

Skal kanskje holde på med en ganske ny rød Audi A6 med 20" felger neste helg. Bare å sende pm dagen før om du kommer en gang.Jeg har kaffen klar B)

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-hmsilset-bilpleie

Twitter-@fastdetail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Jeg bor i Molde......Og det er som Hmsilseth sier en to - tre aktive her i byen....

Knutis, og jeg pluss Talker som også tukler med roterende poleringsmaskiner og sniffer bilsåpe

Velkommen hit hvor voksne mannfolk diskuterer hvilken voks som lukter best forresten :D

Jeg har ikke tid til å ta noen biler akkurat nå, men hvis du vil kan du få bli med på biler etterhvert.

(tror det blir en BMW 5serie, enXC70 og en Ford SMAX pluss en Chrysler 300C etterhvert nå)

Hvis du tar en titt på noen jobber her så kan du jo se om standarden holder i forhold til det du kan tenke deg.

Toyota Avensis

http://www.detailersclub.no/forum/topic/6545-toyota-avensis-2008/

Resten av linkene er fra bilpleieloggen min så du må kanskje scrolle litt for å finne writeupsene.....

Saab 9-5 Aero

http://www.detailersclub.no/forum/topic/2219-staales-bilpleielogg/page__st__300

GOLF

http://www.detailersclub.no/forum/topic/2219-staales-bilpleielogg/page__st__600

VOLVO XC70

http://www.detailersclub.no/forum/topic/2219-staales-bilpleielogg/page__st__360

Mvh

Ståle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer for mere sosialisering i møre/romsdal-kretsen ;)

Definitivt !

Vi får tromme i sammen til et Møre&Romsdal treff snart......

Arne hadde treff i Ålesund i fjor, men dit kom jeg meg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Definitivt !

Vi får tromme i sammen til et Møre&Romsdal treff snart......

Arne hadde treff i Ålesund i fjor, men dit kom jeg meg ikke.

Treff er på gang.Sender ut PM til de som det gjelder om ikke lenge ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

bare stjeler videre denne tråden. håper det er ok.

om noen vil adoptere og være fadder for meg så det vært knall. bor i ålesund. vil lære om roterende. er ledig par 3 uker nå. noen som trenger en vietnameser hengende rundt/jobber og spør spm? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okai takk for tilbudet :D kan ikke helga før om 3 uker. pga planlagt jobb og tur. Sender deg PM når det nærmer seg :)

Noen andre i Ålesund som holder på i ukedagene i disse 3 ukene fremover da? (har pappa permisjon fra hovedjobben nå i 3 uker og vil gjerne bruke 1 dag eller 2 på å øve)

Eller noen i Ålesund som har en roterende + bakplater + pads å låne vekk? Skal få skaffe noe 3m polish å øve selv på en 96' Vectra B Grønn.

Syns det er bra tiltak å adoptere en newbie :) Når jeg får litt mer erfaring vil jeg også selvfølgelig ta på meg et fadderbarn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 months later...

Hei, nå har det gått nesten ett år siden mitt forrige innlegg her. Og har fått litt erfaring med maskin og produkter. Så om noen i Ålesund har lyst til å være med en dag for å titte og spørre, så si ifra. Jeg er ingen jedi i faget, men kan iallfall vise litt. Bare send pm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...