Gå til innhold

wurth polisher, noe å satse på?


Martinsh

Recommended Posts

vurderer å kjøpe wurth sine polisher, alle sammen. er dette noe åsatse på? er veeeldig billig mtp at jeg får 70 prosent avslag via jobben. erfaringer? evt hvlke pads skal jeg bruke? til hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmsilset

vurderer å kjøpe wurth sine polisher, alle sammen. er dette noe åsatse på? er veeeldig billig mtp at jeg får 70 prosent avslag via jobben. erfaringer? evt hvlke pads skal jeg bruke? til hva?

Har ikke erfaringer med det, men bilskadesenteret her på Åndalsnes bruker det, og de sier det er gode greier :)

Har aldri hørt om at wurth har dårlige produkter, så jeg mener at du skal kjøpe inn.Da får jo vi her kanskje mere kjennskap til det også.

70% avslag høres jo ut som en kjempebra deal!

Holder meg til uber og Sholl pads.Blå uber,gul sholl og orange sholl så har du til det meste :)

Endret av hmsilset

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-hmsilset-bilpleie

Twitter-@fastdetail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

70% av hva da?? Det meste fra Wurth er svindyrt å kjøpe for den vanlige mann i gata uten firmavtale. Ikke alt som er bra heller. F.eks er bits til skrumaskiner en ren overpriset tragedie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk helt bakoversveis når han sa prisen på polishene -.- Men ser nesten ut til at det er litt i underkant av en liter med produkt på flaskene,så dette holder jo leeeenge!

Men hvilke pads skl jeg bruke til hva? må vell bruke scholl sine pads, da wurth er utgåtte scholl produkter B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

700.- pluss moms minus 70% blir nesten 300.- så hvor mye du sparer kontra å gå for "kjente" produkter som flere bruker å er fornøyd med blir jo en vurderingssak. Ikke det at würthproduktene nødvendigvis er dårlige men det var bare en tanke.. Blå (cutting) og orange (polishing) pad fra würth er kurrante saker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan gjøre et forsøk på å svare her, da jeg har brukt Wurth produktene en god del i det siste. (Ca 15 biler.)

Min mening om produktene:

P10 tar ganske bra og er veldig fin å kjøre med. Kan kjøres lenge.

P20 tar ganske mye mindre enn P10, og jeg synes denne tørker for fort ut.

P30 fungerer glimrende til å fjerne hologrammer og hever glansen betraktelig.

Wurth poleringsmaskinen liker jeg virkelig IKKE.

Den bråker noe infernalsk, og har en høyfrekvent hvining hele tiden under belastning.

I tillegg går den max til 1500 rpm, noe jeg synes er for lite.

Wurth orange pad liker jeg godt. Fin å kjøre med og tåler litt.

Wurth blå pad liker jeg ikke noe særlig. Den går raskt i oppløsning om en ikke er forsiktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wurth polish serien og tilhørende pader bruker jeg nesten daglig på jobben syns de funker helt greit, men kanskje ikke noe jeg villle hatt selv f.eks p10 vs s03 gold er s03 gold mye bedre å jobbe med og gir bedre resultat, men tror de fleste ville blitt fornøyde med wurth serien

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wurth orange pad liker jeg godt. Fin å kjøre med og tåler litt.

Wurth blå pad liker jeg ikke noe særlig. Den går raskt i oppløsning om en ikke er forsiktig.

De fleste cutting pad`s går i "oppløsning" ved tøff korrigering, men til sammenligning med f.eks blå scholl er den ganske bra etter min mening. Dog er den nye lille gule fra scholl blitt favoritten blant de sinte små, MYE bedre kvalitet enn den blå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste cutting pad`s går i "oppløsning" ved tøff korrigering, men til sammenligning med f.eks blå scholl er den ganske bra etter min mening. Dog er den nye lille gule fra scholl blitt favoritten blant de sinte små, MYE bedre kvalitet enn den blå :)

Takk for info default_smile.png

Sammenligningsgrunnlaget mitt når det gjelder pads er stort sett Meguiars sine, og disse synes jeg er langt bedre enn Wurth....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for info default_smile.png

Sammenligningsgrunnlaget mitt når det gjelder pads er stort sett Meguiars sine, og disse synes jeg er langt bedre enn Wurth....

Meguiars har sinnsyk god kvalitet på omtrent alle putene sine.....antakeligvis derfor prisen kan virke litt stiv :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...