Gå til innhold

Fikse kantkjørte alu felger?


carlhaakon

Recommended Posts

  • Forhandlere
Bernhard

Om du går litt utenfor og ned til Østfold så har du www.felgretting.com som gjør en veldig god jobb, til kanonpris.. Jeg er stamkunde hos han :D

Betalte 800,- for å sveise og rette den ene felgen på Passaten nå i sommer, leverte på tirsdag og hentet på fredag.. Upåklagelig service også, han flyttet lokalene, hadde ferieavvikling samt masse annet å gjøre og tok seg likevel tid til å hjelpe meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kommer jeg med Versoen etter at Finansministeren har kantkjørt den ene felgen på den noe så inn i hampen for litt siden.... :angry: Satser på å nevne Bernhards navn, og får da 88% rabatt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det er vi tosker som styrer verden vet du. Bare se på statsledere generelt og den forrige presidenten i USA spesielt.... :D

Jeg har på følelsen at jeg snart blir ringt opp av Jensemannen og tilbudt jobben som statsminister (dvs det er nok kona som ringer...). Det kan jo ikke bli verre enn slik det er nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Om du går litt utenfor og ned til Østfold så har du www.felgretting.com som gjør en veldig god jobb, til kanonpris.. Jeg er stamkunde hos han :D

Betalte 800,- for å sveise og rette den ene felgen på Passaten nå i sommer, leverte på tirsdag og hentet på fredag.. Upåklagelig service også, han flyttet lokalene, hadde ferieavvikling samt masse annet å gjøre og tok seg likevel tid til å hjelpe meg :)

Hadde det ikke vært mye bedre å lære seg å kjøre bil a Bernhard? Prøve å kjøre utenom de store hullene i veien. Er ikke golf du kjører vet du, bilen skal ikke ned i hullene. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...