Gå til innhold

Feil med HT (747)


Solhaug

Recommended Posts

en dag jeg kom hjem lå HT veltet på rygg,påslått med vann tilkoblet,den lå bare og bromma,nå er det null trykk når den startes på håndtaket,den brommer fortsatt,noen som har opplevd dette?hva er det som er feil?

A6 Avant bitdi

S2 avant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis den brummer (pumpa går) uten at det kommer noe ut av slangen, så virker det som om den ikke får "tak" i vannet? Mulig den har gått tørr når den har ligget på ryggen?

mvh
Torbjørn

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis den brummer (pumpa går) uten at det kommer noe ut av slangen, så virker det som om den ikke får "tak" i vannet? Mulig den har gått tørr når den har ligget på ryggen?

høres sånn ut ja,det kommer vann ut av lansen,men pumpa bygger ikke opp trykk,den bare brommer.å når den har gått tørr så skjer hva?den lekker ikke noe,helt tørr rundt koblinga og inne i motoren,

A6 Avant bitdi

S2 avant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk at slangen er skikkelig skrudd til. Pumpa må ha motstand for å bygge opp trykket skikkelig..

ja,skrudde av og på så den satt skikkelig,men ingen forskjell,kjøpte HT i fjor og er LITE brukt!

A6 Avant bitdi

S2 avant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo hende pumpa har gått varm dersom den har kjørt over en lengre periode uten vann. Kan høres ut som om den har tatt kvelden. Ikke la lansen stå hel i holderen bak, spyleren er litt for ustø rett og slett og den lille ekstra tyngden fra lansen får den lett til å tippe over, har hatt dette problemet selv. Del lansen når den ikke er i bruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den har nok gått varm og skjært seg ja,den har ikke veltet av seg selv,det hadde sønnen min gjort,lansen henger jeg alltid oppi treet ved siden av,har alltid HT oppkoblet slik att jeg enkelt kan spyle bilen etter behov uten att det skal bli ett tiltak å koble opp "alt sammen"får ta den tilbake til forhandleren å lyve litt :P

A6 Avant bitdi

S2 avant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Du skal ta kontakt med Foma direkte... Har også sendt de mail og informert om at du kommer med en hvit en :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare fleip om at jeg har sendt mail, men helt seriøst: Du skal ta kontakt direkte med Foma.

på telefon?hva skal det være godt for?

A6 Avant bitdi

S2 avant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på telefon?hva skal det være godt for?

For at Bernhard & Co skal få mindre service å ta seg av ;) hehe Jobber i butikk selv så vet hvordan det er! Går som regel kjappere å ta det med leverandør direkte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For at Bernhard & Co skal få mindre service å ta seg av ;) hehe Jobber i butikk selv så vet hvordan det er! Går som regel kjappere å ta det med leverandør direkte :)

men man må vel til en leverandør til slutt?de klarer neppe å fikse den over telefon,isåfall blir jeg full av imponasje :D

A6 Avant bitdi

S2 avant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Det hang en gul lapp på håndtaket på min 747 om at all hendvendelse ang reperasjon og slikt skulle hendvendes direkte til Foma som Mr. B sier.

Endret av iDuddits
Lenke til kommentar
Del på andre sider

får ta kontakt på mandag å høre hva dem sier,jævlig med den dyre spylern.skulle jo imponere med foamcannon å greier idag,men der traff jeg kvist :lol:

A6 Avant bitdi

S2 avant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...