Gå til innhold

Hvordan "roote" HTC Hero


Busch

Recommended Posts

Hei

Har prøvd å "roote" telefonen noen ganger nå, men får det ikke til. (Er litt nervøs da :o , starter den eller ikke :o )

Er det noen her som vet eksakt hvordan man gjør det ?, eller om det er noen som har mulighet å gjøre det for meg.

Endret av Busch
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AndreasLie

Du går inn på Instillinger, Om telefonen, Oppdateruing av system programvare på telefonen og velger søk. Da skal den lete etter ny software og laste ned. Dette bør du gjøre når den er koblet til wlan, da det er en del som skal ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AndreasLie

Da får du lete litt mer for det ligger der. Eller så får du laste det ned fra htc sin side. Abby fikk det til uten problemer på sin Hero. Jeg har legend så har ikke gjort det fysisk selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

hvis du har HTC Android:

Checking for phone software updates manually

From the Home screen, press MENU, and then tap Settings.

Scroll down the screen, and then tap About phone > System software updates.

On the System software updates screen, tap Check now.

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

jausjøh.... så det nå :)

da har vi det internasjonalt her inne vet du... hello, im a boy..

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle du ikke få OTA oppdatering så prøv å still datoen noen år frem i tid. Det funket for min del når jeg oppdaterte for et par mnd siden.

- SAAB 9-3 AERO TTiD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle du ikke få OTA oppdatering så prøv å still datoen noen år frem i tid. Det funket for min del når jeg oppdaterte for et par mnd siden.

Stemmer det. Skal funke med uker evt måneder. Dette pga at serveren(e) ikke skal få x antall nedlastere samtidig, HELDIGVIS :D

Endret av HHA
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har automatisk oppdatering av Hero'n min; denne innstillingen finner du i samme meny som beskrevet over her.

Oppdateringen gikk helt smertefritt og skjedde før jeg var klar over at 2.1 var klar ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...