Gå til innhold

Subaru Impreza WRX


Kenneth Nilsen

Recommended Posts

Sinnsykt bra resultat som vanlig, Kenneth! Etterbildene ble knallbra! Og den ser enda bedre ut "live" i sola! Vet ikke noe godt norsk begrep for det, men "pictures don't do it justice". Velkommen igjen! ;)

  • DCN Poeng 6

mvh
Torbjørn

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe jobb dette. :D Cred til begge! Flott bil, som ble enda flottere nå. Veldig bra writeup, med masse bra bilder. Kan ikke gjøres bedre.

Endret av TomRabb
  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brynjar

Dette er noe av det beste jeg har sett av write-up og jobb Kenneth!!!

Utrolig mye bra detaljer som du har foreviget, samt en del veldig gode bilder.. Dette var virkelig en S++++ jobb som fortjener sin hedersplass i historieboka:-)

Klem faktisk. Kjente jeg ble gladere og gladere jo lengre ned jeg bladde..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått er bare så hinsides rått når det blir slik som dette... B)

Nydelig utført jobb Kenneth, og takk for veldig grundig jobb både med writeup og bilder også, slik er både inspirerende og lærerikt.

God bedring !

mvh

Ståle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kenneth Nilsen

mmm mange deilige bilder og bra writeup

Relativt mange former på den bilen der ja.

Takk for det.

Jess, spesielt "problematisk" var alle profilendringene på forskjermen, ved speilene.

Sinnsykt bra resultat som vanlig, Kenneth! Etterbildene ble knallbra! Og den ser enda bedre ut "live" i sola! Vet ikke noe godt norsk begrep for det, men "pictures don't do it justice". Velkommen igjen!

Thanks! Og takk for det. Bortsett fra at det er et stykke til deg, så er det knallbra lokale!

Fy faen det ble bra Kenneth! Creds for knall utført jobb, og fantastiske 50/50's på lykter og emblem!

Takk for det Sandmo. :) Emblemet ja, det ble "nytt".

Kjempe jobb dette. Cred til begge! Flott bil, som ble enda flottere nå. Veldig bra writeup, med masse bra bilder. Kan ikke gjøres bedre.

Takk for det! Hyggelig å høre. :) Skulle takke fra fruen her også.

Strøken jobb Kenneth..

Og cred til Torby for velstelt plen

Torby freste rundt på klippern ganske fort han. Slik at jeg kunne ta ferdig-bildene på plenen hans. :D

Og takk Bernie.

Strøken jobb dette nakkeskade.Ble litt overasket over at det ikke var speil og vinge i carbon på bilen.

Kanskje det kommer med tiden. Var satt på carbonlister på B stolpene i tillegg til takvingen. Og takk for at du sier det var strøkent!

Dette er noe av det beste jeg har sett av write-up og jobb Kenneth!!!

Utrolig mye bra detaljer som du har foreviget, samt en del veldig gode bilder.. Dette var virkelig en S++++ jobb som fortjener sin hedersplass i historieboka.

Klem faktisk. Kjente jeg ble gladere og gladere jo lengre ned jeg bladde..

Tusen takk for det Brynjar. Veldig hyggelig å høre veit du. Slikt som driver oss videre. :)

Klem!

Blått er bare så hinsides rått når det blir slik som dette...

Nydelig utført jobb Kenneth, og takk for veldig grundig jobb både med writeup og bilder også, slik er både inspirerende og lærerikt.

God bedring !

mvh

Ståle

Takk takk Ståle! Det er godt å høre at noen drar mer nytte av det enn kun en pils og litt lesing. ;)

Og takk for det. Bisolvon på høykant kombinert med nesespray. *sukk*

Det er alltid en fryd å lese S&S fra deg Kenneth, veldokumentert og ekstremt pirkete!

Og Hilde må selvfølgelig få kred.

Good to hear, thanks!

Haha, selvsagt. :)

Gratulerer med en velutført S&S av en strøken jobb!

Cred er selvfølgelig gitt

Takk for det!

Nok en høydare ifra deg Kenneth! Strøkent!

+ Cred

Ooog takk for det! :)

PS! Måtte fjerne smiliene deres fra quoten da begeistringen var for stor. Eller var det forumet som ikke tillot så mange i en post.

S&S HOF: Ford Escord Cosworth • Porsche 911 • Subaru Impreza WRX

 

Min Mitsubishi Lancer Evo VI Tommi Mäkinen Edition

 

Scandic Shine & Swissvax Approved Detailer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lexgtturbo

NYDELIG jobbet Kenneth! kommer nok til å lese gjennom denne endel ganger ja. :thumbs:

Forstår godt at du tok det med ro på sideskjørtene skummelt med lakkerte plastflater uten grunning.

+ Cred er en selvfølge. Og ja du må sende litt skryt til madammen og for vel utført arbeid. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...