Gå til innhold

Dekkfornyer


Timmeeh

Recommended Posts

  • Svar 99
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i dette emnet

  • virtual

    10

  • truhaa

    8

  • Chris-520e39

    7

  • Timmeeh

    6

Mest aktive i dette emnet

  • 3 months later...
SW pneu er konge ja, ikke grisete :P

Fikk faktisk den flasken og en menzerna 106ff flaske med meg på flyet her om dagen, så nå blir det shinings snart.. :)

Da er det bare hjem og polere. Husk bilder da ;)

Ueland Bilpleie & Detailing
v/ Kenneth Ueland - Mob. 93096714.

Mine jobber

Detailer-garasjen

Vår Facebook side
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har testet 2 eller flere av disse? Sammenligninger?

OPTIMUM OPTI-BOND

CHEMICAL GUYS - NEW LOOK TRIM GEL

WOLFGANG BLACK DIAMOND TIRE GEL

OPTIMUM TIRE SHINE

Opti-bond ser ut til å gi mest for penga, og har i tillegg litt flere bruksområder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

General Lee

Har prøvd CG New look trim gel og liker den best på plast da den er ganske blank og greit holdbar.

Optimum Opti-bond liker jeg godt, er brukbar på det meste og er sånn halvmatt. Kan forøvrig blandes ut med vann om du vil ha mattere. Da noe mindre holdbar, holdbarheten er forøvrig god.

Bruker for det meste SV Pneu og er fornøyd med den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare sett bilder av Pneu på dekk, men der ser det i alle fall fantastisk ut.. ingen dekkfornyere jeg har testet gir i nærheten av så "smooth" finish

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... Sånn økonomisk sett virker jo opti-bond til å være det beste valget, eller? Er jo 1 liter for 180,-

Pneu ser ut som et kanonprodukt, men litt dyrt for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Wolfgang er en bra sak, men jeg stiller meg i rekken av de som sverger til Swissvax Pneu, den er knall... Migliore sin dekkglans er også en knall sak syntes jeg, men vet ikke om holdbarhet enda på denne, men den ser i allefall matt og bra ut på dekkene

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Je erfarte at ingenting fungerer før man vasker dekkene skikkelig. Jeg bruker ARO og en børste. Har egentlig gitt litt opp Endurance fra Megs pga den er noe helvetes kliss å påføre, og bruker nå Megs High Gloss Hot Shine:

HotShineTireSpray32Ounce.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Skikkelig dekkvask er viktig ja, en forholdsvis stiv såpe + felgrensen du benytter gjør underverker mht holdbarhet på dekkfornyer. legger ikke på voldsomt ofte med hverken migliore eller Pneu fra swissvax, men har greit sorte dekk..

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig brune dekk på min bil. Tiredressingen til AG varer bare to dager og dekket er like brunt. Har prøve Swissvax Pneu Matt bare med en liten sprut (Ser ut som kattepiss-merke) og denne flekken har vært helt svart i over en uke uten å miste farge virker det som. Swissvax på dekka mine i all framtid ser det ut som... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...