Gå til innhold

Hva tar dere med av produkter til hybler/leilighet


johnsta

Recommended Posts

Som titttelen sier; Er interresert i å høre hva dere andre studenter med hybler/leiligheter tar med dere av produkter? Jeg sitter å pakker litt produkter nå, men er veldig usikker på hva jeg skal ta med. Har fått leilighet i en blokk fra 2007 med stor fin garasje under. Noen som bor i blokk og har erfaringer med å maskinpolere i en slik kjeller? Visst ikke det lar seg gjøre å polere der(med maskin), så blir det kun polering hjemme. Er ikke gira på å dra på meg noen sinna naboer med en gang, da vi var veldig heldig som fikk den leiligheten. Uansett så må man vel kunne få gjort litt vedlikeholdsarbeid for hånd der nede, også ta poleringen hjemme.

Et annet problem er jo selvfølgelig plass. Tar endel plass det jeg har nå, og det kommer garantert mer utover året, så er ikke noe jeg kan ha stående i bilen hele tiden. Så alternativene er jo å ha alt i leiligheten, for så å ta med hjem når jeg skal polere, eller ha de mest vanlige tingene med til leiligheten og resten hjemme.

Har liksom lyst til å ha alt samlet også, kjekt å titte/lukte på i ledige stunder:-) Så hvordan har dere andre gjort det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg måtte smile med en gang jeg så topic´en her :)

Jeg hadde alt i klesskapet mitt der jeg bodde tidligere og når det ikke var plass til mer i skapet pakket jeg ned klær og sendte de hjem :P

Nå har jeg flyttet sammen med dama, og der vi flyttet inn var det et lite ekstra rom/kott. Og det ble helt naturlig fra min side bilpleierommet mitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg måtte smile med en gang jeg så topic´en her :)

Jeg hadde alt i klesskapet mitt der jeg bodde tidligere og når det ikke var plass til mer i skapet pakket jeg ned klær og sendte de hjem :P

Nå har jeg flyttet sammen med dama, og der vi flyttet inn var det et lite ekstra rom/kott. Og det ble helt naturlig fra min side bilpleierommet mitt :)

Hehe, liker prioriteringen:-) Har bare sett leiligheten en gang live, så usikker på hvor mye skap plass det var på mitt rom, men mener det bare var et dobbelskap. Kan jo ha det stående i esker på rommet, men det er jo ikke så fint. Bedre å ha det litt på utstilling for seg selv. Er også et lite kott der hvor jeg bor, men det er dør inn der rett ved kjøkkenet. Skal bo med en kammerat og han var ikke så gira på å fylle det opp med bilpleie saker. Orker heller ikke mas fra hver og en som ser inn i det kotte. Generelt få som har forståelse for bilpleie i min gjeng :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Haha, husk at de er unge gutter som er stundenter..... Så plassen under senga er sikkert forbeholdt andre ting.....

Men kassene kan stables oppå hverandre i ett hjørne da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å gå til innkjøp av plastkasser med lokk til å ha under senga?

Har tenkt på det ja. men skal man ha kasse under senga, så må de være nokså lave. Og endel av produktene er det jo litt høyde på. Og som Beinhard sier, så skal det være plass til andre ting der også, hehe..neida :P

Haha, husk at de er unge gutter som er stundenter..... Så plassen under senga er sikkert forbeholdt andre ting.....

Men kassene kan stables oppå hverandre i ett hjørne da :)

Haha, ser hva du sikter til, men er over det stadiet jeg B)

Stable kasser funker nok, men ikke like lett tilgjengelig som å ha det stående på enn hylle/ i et skap. Er redd det blir det beste alternativet. Tviler på at jeg får skru opp hyller osv siden det er gipsvegger.

Har egen bod i leiligheten her, og den er ganske full hehe.

Høres ikke feil ut med egen bod til det formålet nei..HAdde det bare vært dama jeg bodde med, så skulle jeg rimelig lett kapret den matboden i leiligheten, men jeg stiller svakt i diskusjonen med han jeg leier med, siden jeg fikk det beste rommet,hehe :)

Endret av johnsta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper plastkasser i morgen og tar alt med meg. Pakkene jeg bestiller kommer til hjemmeadressen min, så blir så mye mas om de kan følge med på det som er der og det som kommer inn. Så får jeg bare pakke litt praktisk, slik at det ikke blir så mye omøblering når jeg skal hjem og stelle litt med bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...