Gå til innhold

Utfordrer til våtslipingskurs


jkkarl

Recommended Posts

Prøver å legge denne tråden her.. Kan slettes eller flyttes!!

Jeg er klar for våtslipingskurs nå.. Flere som er det?

Jeg utfordrer herved flere her.. Truls, B&B, Øivind, Ørjan, og flere som kan.. 1 lørdagskurs

da ser dere at disse er i østlandsområdet.. da må andre utfordre i andre landsdeler hvis flere ønsker.

Gratis kurs er jo fint, Men regner med ett kursavg.. for 1 dag!!

Interesse for kurs?

1. jkkarl (Kyrre) kan betale kursavgift

Johan Kyrre Karlsen

Hyundai Santa Fe CRDI 4x4, 2006 mod.

KYRRES
HOBBYPOLERING

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Hei Kyrre..

Jeg snakket med Truls her om dagen og han og Dennis er i planleggingsfasen av ett treff i september.. Der vil det bli testpaneler og alt utstyr tilgjengelig for å kunne gjennomføre noe slikt.. Tenker du for hånd eller med luftdreven maskin? Maskin kan bli litt vanskelig der ihvertfall, da vi er avhengig av 3fas til kompressoren som Brynjar har..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig, bare testet dette litt selv og vil gjerne lære mer. Håndsliping er ønskelig herifra om jeg har lov å mene noe om det. Det er vel de færreste av oss som går til innkjøp av luftdreven sliper.

Treff er gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våtsliping er morsomt! :) Første gangen er det mer "å du heite, hvordan i all verden skal dette bli bra igjen?!" men til slutt så er det "hvorfor har jeg ikke gjort dette før?!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tyggern

Har stor 1-fas kompressor jeg.....

Bør jo være mulig å teste begge deler. eller så funker det fint på DA med mellomlegg også..

Mvh Torgeir Thorud
"just looking for that perfect shine"

Min S&S "samletråd" noen av mine jobber  |||  Porsche 964RS 100t Detail  ||| Porsche 996 GT3 MKII  |||  
TAS on Facebook      |||    Mine biler BMW E24 635CSi og fler  |||  TAS Instagram

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er gjerne med på dette.

Hovedsaklig interessert i rep av små lakkskader og steinsprut med håndsliping.

Tørr jo ikke gå på en bil med noe slikt uten å ha prøvd først. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Dette er jeg også meget interessert i! helga 4-5 Sept og 18-19 Sept. passer her! Jeg har forøvrig et Panser fra en Audi A4 som kan brukes som testpanel. Fargen er mørk på metallic... Men jeg tror ikke det går inn i bimmern!

Kan lett betale kursavgift! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Hei Kyrre..

Jeg snakket med Truls her om dagen og han og Dennis er i planleggingsfasen av ett treff i september.. Der vil det bli testpaneler og alt utstyr tilgjengelig for å kunne gjennomføre noe slikt.. Tenker du for hånd eller med luftdreven maskin? Maskin kan bli litt vanskelig der ihvertfall, da vi er avhengig av 3fas til kompressoren som Brynjar har..

Hei Truls og Dennis... Hva er planen her for dere?

Johan Kyrre Karlsen

Hyundai Santa Fe CRDI 4x4, 2006 mod.

KYRRES
HOBBYPOLERING

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Venter bare på et svar, så kommer det info om sted og dato :)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...