Gå til innhold

iPhone 4


Mighty

Recommended Posts

Siden de fleste forum nå har en iphone 4 tråd syntes jeg dette burde ha en også :)

Jeg har stått som nr 2 på spaceworlds reserveringsliste siden før lansering, men det ser likevel ut som jeg må vente noen uker. Apple kjører jo det vanlige "showet" sitt med å kun slippe noen få telefoner om gangen for å skape mest mulig blest, til de fleste kunders store frustrasjon (men vi kjøper den jo likevel).

Er det noen andre som har greid å skaffe seg en iPhone 4 eller har tenkt å gjøre det her?

Ja, jeg vasker med svamp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Jeg skal ha etterhvert, kjøper aldri de første som kommer da jeg alltid synes det er endel mikkmakk med de :)

Dama overtar min 3GS :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt på lanseringsdagen hvert år uten å ha noe problem, men i år gikk det jo ikke da de ikke fikk inn noen 32GB i hele tatt. Det er vel en ting som er greit med å bo her. Når de først kommer til norge så har de allerede solgt noen millioner av dem i utlandet, så da burde de jo ha luka ut det værste :)

Jeg solgte min 3GS i godt tid, så nå sliter jeg med en gammel nokia. Frustrerende å hele tida dra mobilen opp av lomma for å sjekke eposten, surfe, sjekke været, sjekke tvguiden osv, og så får jeg ikke gjort en dritt. Hvordan klarte vi oss før? :P

Ja, jeg vasker med svamp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde forhåndsbestilt hos eplehuset her i Trondheim, og sto som nr. 10 på ventelisten. Men da dagen kom hadde de bare fått inn 3, og det tok visst lang tid før de fikk inn flere. Så da bestilte jeg likegjerne på apple.no. Kommer om ca. 3 uker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte 32gb 4`ern idag på Apple Store.

Står 3 ukers leveringstid, så blir spennende å se hva reel leveringstid blir :)

Var på elkjøp og fiklet litt med en demotelefon her om dagen.

Imponerende kvalitet, så jeg gleder meg til å få den :)

--Vw Sharan 2.0 Tdi 170 HK 2013--

-- Vw  E Up 2015 --

-- Vw Touran 2.0 Tdi 170 HK 2011 varebil--

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tommy

Jeg vil ikke være bekjent med å eie noen (rotten) apple produkter, makan til diktaturfirma skal man lete lenge etter.

Tommy

 

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER
SWISSVAX CERTIFIED DETAILER

SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR

DCN APPROVED DETAILER

2017 RUPES AMBASSADOR

RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR


Tommy's CAR SPA (facebook)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke være bekjent med å eie noen (rotten) apple produkter, makan til diktaturfirma skal man lete lenge etter.

Den følelsen begynner jeg å sitte med også.......har 3GS og er bundet på hender og føtter

- Trodde det var "lillemjuk" som higet etter full kontroll og digitalt verdensherredømme, men eplefabrikken er jaggu ikke noe bedre.

Jeg skulle egentlig ha meg en Macbook, men jeg tror jeg skipper det også gitt til tross for et tastatur som er i en klasse for seg selv <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kenneth Nilsen

Diktaturfirma eller ei. Her i huset er det 2 iPhone og 2 Macbook's. Kjempefornøyd med produktene dems og kommer neppe til å bytte ut iPhone. Kun med nyere utgaver. Så for å svare på trådtittel; Ja, jeg skal ha iPhone 4. Men jeg skal vente på samme måte som Bernhard på at barnesykdommene skal fjernes.

S&S HOF: Ford Escord Cosworth • Porsche 911 • Subaru Impreza WRX

 

Min Mitsubishi Lancer Evo VI Tommi Mäkinen Edition

 

Scandic Shine & Swissvax Approved Detailer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Produktene funker jo som bare det, så ser ikke helt problemet...?

Er vel bare å la være å kjøpe da ;) Jeg har ikke Mac selv, men en far som er strålende fornøyd med sin iMac etter mange år med forskjellige PC'er som bare tuller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apple kan en ting og det er markedsføring! Når de greier å markedsføre multitasking videosamtaler som noe revolusjonerende, og i tillegg få folk til å tro på det. Da er de gode :)

Om jeg skal ha iphone? Nei! Liker å føle at jeg eier det jeg har betalt mange tusenlapper for :)

- SAAB 9-3 AERO TTiD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er heller ingen apple fan og har aldri likt mac og andre apple produkter, men desverre er det ingenting som har kunnet måle seg med iPhone, så derfor blir det den igjen og igjen. Enkelte produsenter nærmer seg, men med feil strategi. De spytter ut 10 nye modeller hver mnd og uansett hva du kjøper er det utdatert etter noen uker. Dessuten er de ofte dårlige til å følge opp med oppdateringer, bugfixes osv. Når de har sluppet en ny modell driter de i den gamle som var ny for 2 mnd siden.

Og det beste med iPhone er at jeg kan oppgradere hvert år uten at det koster nesten noenting. Jeg solgte nettop min 1 år gamle 3Gs for 4000kr. De holder seg i pris hvis man tar vare på dem.

Endret av mighty82

Ja, jeg vasker med svamp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ClearCoatChristR

Føler egentlig ikke at iPhone4 har noe som min HTC Desire ikke har, så da blir iPhone lagt på is.

Dessuten er OS4 treigt og ustabilt i fohold til tidligere OS. Var heller ikke så imponert over multitaskingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke helt sett problemet med å være bunnet til Apple software når man har kjøpt en Apple produkt jeg men..

Hva så om man f.eks. bare kan bruke Itunes? Syntes det programmet fungerer utmerket jeg :)

Nå er ikke jeg en avansert databruker, så det ligger kanskje litt der? hehe.. :)

--Vw Sharan 2.0 Tdi 170 HK 2013--

-- Vw  E Up 2015 --

-- Vw Touran 2.0 Tdi 170 HK 2011 varebil--

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler egentlig ikke at iPhone4 har noe som min HTC Desire ikke har, så da blir iPhone lagt på is.

Dessuten er OS4 treigt og ustabilt i fohold til tidligere OS. Var heller ikke så imponert over multitaskingen.

Tregt og ustabilt har jeg ikke merket noe til. Har aldri hatt en mer stabil mobiltelefon. Tregt er iOS 4 riktignok på de gamle 1 og 2 generasjons iPhone, da de ikke har rask nok prosessor. Men på 3Gs og 4 er det kjapt som aldri før.

Ja, jeg vasker med svamp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ClearCoatChristR

Har brukt OS4 en del på 3GS i jobbsammenheng, hadde det installert på iPhonen fra første stund, da vi har developerkonto. I begynnelsen var det helt krise-treigt, men etter neste oppdatering ble det bedre, men fortsatt ikke like raskt og stabilt som det forrige OS'et. Å nedgradere fra OS4 ga positivt utfall på brukeropplevelsen.

Det at f.eks Spotify var en av de programmene multitaskingen ikke støttet ødela også litt av opplevelsen. Nå vet jeg ikke hvordan dette er i de nyeste versjonene, men det bør jo ha blitt fikset.

Endret av ClearCoatChristR
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius

Jeg vil ikke være bekjent med å eie noen (rotten) apple produkter, makan til diktaturfirma skal man lete lenge etter.

x2!

Apple produkter fungerer utmerket de, så lenge du holder deg til bare Apple produkter i alle sjangere. Så fort du vil bruke det sammen med noe fra en annen produsent, da blir det kluss. I alle fall om du er litt mer "avansert" databruker enn mannen i gata.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Byttet ut min 3GS med 4 på fredag. Veldig fornøyd så langt. Eneste jeg har lagt merke til er at skjermen ikke er like rask til å skru seg av når du har telefonen inntil øret. Klarte å ringe noen bare ved å snakke i telefonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at f.eks Spotify var en av de programmene multitaskingen ikke støttet ødela også litt av opplevelsen. Nå vet jeg ikke hvordan dette er i de nyeste versjonene, men det bør jo ha blitt fikset.

Fikk akkurat beskjed av den alltid så hyggelige Jonathan fra Spotify at dette var fikset :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

iOS4 gir bare MULIGHETEN til multitasking. Det er opp til utviklerne av applikasjonene å implimentere dette. Derfor støttet ingen apps multitasking før utviklerne hadde oppdatert dem. De bestemmer også hvordan det skal kjøre i bakgrunnen, fryst eller aktivt, og de bestemmer f.eks om det skal være noen begrensning på hvor lenge det skal kjøre i bakgrunnen osv.

Ja, jeg vasker med svamp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...