Gå til innhold

Skrekkbilder


peik

Recommended Posts

Tenkte jeg skulle poste noen skrekkbilder av hvordan bilen min så ut etter at den ble utsatt for hærverk for noen år siden.

Er det andre som har "sterke" bilder?

Riper003-1.jpg

Riper001.jpg

Riper015-1.jpg

Sladdet1-1.jpg

Endret av peik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urk, ikke pent det der. Kvalifiserer til offentlig pisking, pryling av bakre regioner med brennesle med påfølgende påhelling av super-sterk Gøy appelsinsaft.

Derfor er nøkkel-løs adkomst til bil et "must" i dag. Etter samlivsbrudd så kan ikke den forsmådde part lenger tenke "nå tar jeg en tur innom garasjen og rasper opp bilen med bilnøkkelen. Det har den dusten fortjent"......

Og ja - jeg vet at nøkkel-løs ikke innebærer "nøkkel-fri" - men til dags dato har jeg til gode å oppleve at noen medlemmer av det kvinnelige kjønn (i min omgangskrets) har funnet fram til nøkkel-delen på den nøkkel-løse "dingsebomsen".

:)

(som nå dukker og løper i skjul, i påvente av massiv flaming :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy f¤#%!!! Hvor skjedde dette? Ser jeg noen gjør noe sånt engang er jeg redd det vil svartne fullstendig!

Det skjedde like utenfor leiligheten i Bergen. Hadde bare hatt bilen noen få timer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cavallino

Det skjedde like utenfor leiligheten i Bergen. Hadde bare hatt bilen noen få timer...

Hva skal man si.... leit å høre og se iallefall. Dette er min STORE skrekk også. Håper virkelig du får fatt i jævlene! Heng opp lapper i nærområdet med 10.000 i dusør, det kan kanskje hjelpe. Jeg har vurdert å kjøpe kamera for å sette i bilen som tar bilder ved bevegelse utenfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drapsgrunn :angry:

Helt klart!

Jeg tror rett og slett jeg ville påberopt meg "sinnssyk i gjerningsøyeblikket" i rettsaken etter, hadde jeg fersket noen gjøre slikt på min bil.

Denne hendelsen er jo bare nok et eksempel på at misunnelsen er sterkere enn kjønnsdriften i dette landet.

Kun patetiske mennesker som gjør slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av bilene på jobben, bilen er bare TO måneder gammel :eek:

Det er IKKE jeg som har ansvaret for vasking på denne bilen for å si det sånn, fyr'n burde vært piska...

post-495-037519500 1279894382_thumb.jpg

Endret av Popp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...