Gå til innhold

Gummifornyer På Gulvmatter


Tandis1

Recommended Posts

Hva slags gummifornyer bruker dere på gulvmattene? Er jo ikke noe heldig å ha noe som blir glatt, det er jo rett og slett farlig. Jeg har brukt Meguiar's# 40 og synes det har fungert veldig bra, også har jeg prøvd Applied sin, den virker grei, vurderer å teste den litt mer. Noen som har noen gode favoritter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ææææsj.. gummimatter i bilen!!!!! Kan ikke ha det!! hehehe...

Jeg bruker silicon free dressing (Meguiar's) fungerer godt, og lukter enda bedre! Synes 40'n blir litt stram i lukta!

Kommer også noen nye midler i den nye Prol Auto serien :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Mange av de gummifornyer greiene er jo så klissete og glatte så sitter jo å sklir rundt på mattene og pedalene de første dagene etterpå.

kan være litt farlig det :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men om sommeren da, er det noen som dere har funnet som ikke blir glatt?

Har nå fått høre om: Meguiars Silicon Free Dressing, Meguiars Meguiar's#40 og Applied gummifornyer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være ærlig har jeg egentlig aldri funnet det ultimate produktet for gummimatter, er så forskjellig struktur og gummiblanding i dem også, Ford bla. har noen matter som blir helt tørre og skjoldete noen steder, og blanke og klissete andre steder! Gelé'n i Prol Auto serien er faktisk ikke så ille, lurer også på om AutoSmart har noe tilsvarende.. ikke helt sikker..

Finnes jo ingen fasit på hvordan en matte skal se ut heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være ærlig har jeg egentlig aldri funnet det ultimate produktet for gummimatter, er så forskjellig struktur og gummiblanding i dem også, Ford bla. har noen matter som blir helt tørre og skjoldete noen steder, og blanke og klissete andre steder! Gelé'n i Prol Auto serien er faktisk ikke så ille, lurer også på om AutoSmart har noe tilsvarende.. ikke helt sikker..

Finnes jo ingen fasit på hvordan en matte skal se ut heller..

Er vel bare å teste forskjellige da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...
Kenneth Nilsen

Hvis man vasker matta grundig først, så har på en dæsj Optimum Protecant så blir det meget bra syns jeg. Ikke veldig glatt, men litt :P Hehea, ikke noe sånn du legger merke til når du kjører. Silikon fri, gir en matt og "ny" finish. Skal nevnes at jeg har ikke prøvd noen andre silikonfrie midler til sånt da.

S&S HOF: Ford Escord Cosworth • Porsche 911 • Subaru Impreza WRX

 

Min Mitsubishi Lancer Evo VI Tommi Mäkinen Edition

 

Scandic Shine & Swissvax Approved Detailer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Jeg kan anbefale sko pasta på matene etter GRUNDIG vask. Holder ganske lenge og gir ganske god glans etter litt polering.

Staljin

Det er ikke fare for at det sverter av vel? Gummien suger det vel ikke inn eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...