Gå til innhold

X3 Med Swissvax


Magnus

Recommended Posts

2008 X3. Benyttet/benytter meg av disse produktene:

-Bosch Aquatak 160 Pro med fleksibel dyse

-Swissvax Car Bath med tilhørende vaskeklut

-Swissvax Cleaner Fluid med tilhørende pad og håndklé

-Swissvax Saphir med tilhørende pad og håndklé

-VAX Pro 10 støvsuger

-Swissvax Autobahn felgvoks

-Swissvax Leather Milk med tilhørende pad og klut (resultatet ble av typen barnerumpe)

-Glassrens fra Biltema :)

Jeg byttet vinduspussere i samme slengen (kan jo ikke la disse ripe glasset!)

Ja; bildene er lett modifiserte i PS, men kun for high-pass skarphet.

Endret av truhaa
Benytt enter etter du legger inn bilder så blir ikke posten så breeeeed.. ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jo blankt ut, men synes redigering, nesten uansett formål, er en uting...

Det ser ikke sånn ut om jeg ser bilen parkert et sted, og det er det jeg kunne tenke meg å se. Egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, tror ikke så mange her er interessert i å se redigerte bilder..

Hehe, nei jeg innser det nå. Så nettopp igjennom flere poster, og skjønner tegningen :) Regner med å svinge Saphir'en på søndag, så jeg kan gjerne poste noen andre mer "normale" bilder. Det siste bildet er forresten ikke redigert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Så kanon uansett det der...

Liker bilder som er noe modifisert, men ikke på show n shine delen, blir ikke "ekte" da, men kan ikke nekte for at bilen ble blank uansett....;)

Bra jobba

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for kommentarer. Ja, jeg synes den ble blank (i virkeligheten). Lover å komme tilbake med "ekte" bilder søndag kveld. Det blir 5-6 timer med kos :)

Hva tror dere forresten om å gjøre en grundig vask, for deretter kun bruke Saphir? Altså utelate CF (som jeg brukte den 13. mai). Bilen har ikke vært skikkelig møkkete siden da (totalt 100 km, halvparten i regn).

I vedlikeholdsheftet til Swissvax er det jo lagt opp til CF annenhver gang.. Håper på tips/erfaringer.

M.v.h.

Magnus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med en ordentlig shinesession, trenger man ikke PS for å fremheve bilen. Det skjer naturlig ;) Pent arbeid none the less!

Endret av Goliath
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Scandicshine.no
Takk for kommentarer. Ja, jeg synes den ble blank (i virkeligheten). Lover å komme tilbake med "ekte" bilder søndag kveld. Det blir 5-6 timer med kos :)

Hva tror dere forresten om å gjøre en grundig vask, for deretter kun bruke Saphir? Altså utelate CF (som jeg brukte den 13. mai). Bilen har ikke vært skikkelig møkkete siden da (totalt 100 km, halvparten i regn).

I vedlikeholdsheftet til Swissvax er det jo lagt opp til CF annenhver gang.. Håper på tips/erfaringer.

M.v.h.

Magnus

Ikke noe problem å legge saphir rett på etter en grundig vask. Lakken har ikke rukket å bli noe dårlig på 10mil.

www.scandicshine.no
Alt i bilpleie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjerknez

Synes også det er upassende med manipulerte bilder.

Bildene sier ikke noe som helst om hvor ren bilen er.

Kunne tatt bilder av bilen min etter 10 mil i dyp leire og fått den til å se like blank ut etter litt manipulering.

Slike bilder er fine å bruke som effekter og eller som bilde på vegg, men altså ikke til dette formålet som er tenkt her.

Velkommen til min blogg: www.bjerknez.no 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe problem å legge saphir rett på etter en grundig vask. Lakken har ikke rukket å bli noe dårlig på 10mil.

Den er god. Bilen er vasket 3 ganger etter den 13. mai også. CF er jo helt rå. Nesten så rå at den umulig kan være fri for slipemidler :) Tok livet av den kjedelige "vinterlaken" som man såvidt kan skimte nederst på dørene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

siden alle har klaget på bildene dine så skal jeg ikke nevne dette noe mer ;)

Men må jo si jeg likte måten du har tatt bilde på, hva slags kamera har du brukt samt objektiv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig at du likte bildene. Jeg bruker et D80. Meget godt fornøyd med huset. Har et Nikkor 18-70 som jeg liker (kjekt til allround-bruk), et Nikkor 50mm F1.8 (meget lyssterkt som du kan se av interiørbildene i linken under), et Sigma 70-300 Duragloss APO og et Sigma 10-20 for "morobilder" :)

Det kommer forhåpentligvis bilder på søndag kveld som samsvarer med hva dere her inne liker å se ;) Det blir en liten runde med Saphir. Siste runde med CF og Saphir var den 13. mai.

http://www.bmwccn.no/hjemmesider/hjemmeside.aspx?Id=211

Endret av Magnus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...